Espenlis Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Hvordan ligger det ann med forsikringen i dette tilfellet? Har han egen spesialforsikring gjennom Gatebil, eller har han kun en standard "personbil" forsikring? Tviler sterkt på bilen er forsikret for banekjøring. Er vel ingen forsikringsselskaper som tegner slike poliser? Regner med at han ikke kjørte på en helt vanlig forsikring. Siden denne bilen koster halv annen mill, og er beregnet på banekjøring, så er det vel sannsynelig at han har en spesial-forsikring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Regner med at han ikke kjørte på en helt vanlig forsikring. Siden denne bilen koster halv annen mill, og er beregnet på banekjøring, så er det vel sannsynelig at han har en spesial-forsikring. Ja, men hva dekker banekjøring utenfor regi av NBF? Dette er jo egentlig kjøring helt utenfor noe reglement, og i tilegg faktisk utenfor loven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Dette ordner seg sikkert. Gatbil betaler. Som en liten reklame eller noe. hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 den bilen er jo en org rallybil så d er ikke mulig og få skilter på den. vertfall meg fortalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 den bilen er jo en org rallybil så d er ikke mulig og få skilter på den. vertfall meg fortalt.. det var for noen få år siden mulighet til å ta inn rallybiler å få de på hvite skilter her i landet, mener å huske at dette blei gjort med Hafsengen sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Såvidt jeg vet er det fortsatt mulig å få hvite skilter på rallybiler, men de må da såklart betales avgifter på, og vil da godkjennes på samme lest som enhver annen personbil (altså vanskelig). Rallybiler på svarte skilter går jo egentlig bare på disp fra reglene for hvite skilter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 jippi. Då er det blitt enda en mindre Cosworth på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Utrolig trist dette her , men 'kjenner' jeg Stian rett så blir det nok bygget opp igjen. Han er ikke den som gir seg lett har jeg blitt fortalt Ang godkjenning; Var det ikke det som var så spesielt med denne bilen da? At det var den eneste WRC bilen som var godkjent på hvite skilter i Norge?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Jeg tipper delene havner i en Fiesta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Var hvite skilter på den bilen der. I følge min fetter Vidar Jødahl skulle den ikke bygges opp igjen. Men får se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 triste greier men når man kjører på grensa til helvete da går det ikke alltid bra.men det VAR en jævla fin bil med utrolig bra finish på.da bygger han vel opp den gamle vingebilen han stående sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Triste greier det der ja.. Fikk ikke sett den live heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet August 22, 2005 Share Skrevet August 22, 2005 Jævli trist med den bilen. en av de finest gjennomførte bil jeg har sett, samt at den virkelig funka også. heldigvis ble det ingen personskader. I følge ryktene skal bilen etter hans eget utsagn ikke bygges opp igjen..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet August 22, 2005 Share Skrevet August 22, 2005 Vist du har sett på Gatebil 04 dvd'en så sier han at han har hvite skilter på den, men han bruker den ikke på veien for den var for slitsom å kjøre. Så ja, han hadde hvite skilter.. Utrolig synn med bilen, var noe av d råeste jeg har sett, selv om BMW ligger i mitt hjerte:P tror jeg aldri har sett noen kjøre så hardt og på grensa som han.. Håper han bygger den opp ijen, den bilen va gulle god!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Her er bilder av bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå