propan Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Hvor har du funnet de bildene? jeg leita lit på gatabil men fant ikke no jeg...?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Skal vel ikke se det som noen umulighet at den dukker opp på gatebil i mai neste år tenker jeg. Selv om det blir sagt at den ikke skal bygges opp igjen.. Motormessig og alt som koster mest er vel stortsett helt på bilen.. Vil jeg tro..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenfl Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 hørte noe om at karroseriet var solgt før dette skjedde så det var vel litt dritt, det er jo mye carbon og kevlar der så det koster nok skjorta men det er vel ingen problemer for en sykemeldt mekaniker da er det ikke tiden det står på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Synd dette skjedde. Men slikt hender jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 var det stian som sto der???har de endelig klart og ta bilde av han???han hater jo kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 2, 2005 Forfatter Share Skrevet September 2, 2005 var det stian som sto der???har de endelig klart og ta bilde av han???han hater jo kamera Japp, han er på de fleste bildene, rød gatebil t skjorte i Kristiansand og hvit genser i garasjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Hvor har du funnet de bildene? jeg leita lit på gatabil men fant ikke no jeg...?? Top secret.. Tror muligens de egentlig ikke skal være for alle, siden de ligger i en "admin"-folder hos Gatebil. Skal vel ikke se det som noen umulighet at den dukker opp på gatebil i mai neste år tenker jeg. Selv om det blir sagt at den ikke skal bygges opp igjen.. Motormessig og alt som koster mest er vel stortsett helt på bilen.. Vil jeg tro..? Drivverket fikk seg sikkert en trøkk, ser jo vinklene på hjulene ikke er helt bra, men får håpe det ikke gikk så aller verst, for drivverk fra Xtrac koster noe helt sinnsykt med penger. Snakker flere hundre k.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 ...ja det kostar å vere kar! Men driverket kan ikkje koste så "mange" hundre tusen..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Husk at dette er en bil som kostet kanskje 3-4 mill ny. Selv en Corolla i WRC-utførelse koster 4 mill.. Uten at jeg har helt håndfaste data og fra kilder jeg stoler 100% på, så er prisen jeg har hørt på dette Xtrac-drivverket rundt 700.000,-. Det er en grunn til at det holder med så mye effekt (~700hk) og den kjøringen hans... En original escossie tåler etter sigende ikke særlig mye mer enn 300-350 ponnier og litt hardkjør før ting begynner å ryke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 jeg så bilen vant bakkeløp på Viasat Sport forrige helg.. har han bygd den opp igjen allerede? heeeelt rå kjøring på ham...spant opp heile bakken i svingene og vant suverent hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Det var vel et gammelt klipp du så... eller en annen bil... Hafsengen bilen er vel i smådeler nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 det var Ikke en annen bil hvertfall. Kom tilfeldigvis over det når jeg skifta kanal å det var det siste løpet for sesongen i bakkeløp hvertfall hvor han vant..så vet ikke jeg assa.. ble bare jævlig overraska da jeg så den kom susende opp bakken og de sa at det var sesongens siste bakkeløp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Skrevet: Lør Sep 03, 2005 01:19 Skrevet: Lør Nov 26, 2005 13:26 Nå er det ihvertfall klart at bilen skal bygges opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Sikkert fra Korketrekkern.. er lenge siden det. Sommeren en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Fin bil...spes bil...men ingen BMW GO VS Motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå