R Andersen Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Grunnen til at VS sin røk var at det var noe som forårsaket at bakhjulene løftet seg, og deretter endte det med en overrusing av motoren noe som sikkert førte til at stempelet blåste av bunnpanna..Veit ikke om det er noen her som har en konkret historie å vise til jeg.. Virker som at det er mange forskjellige historier her ja, mange historier ang VS.. grunnen til at motoren gikk i stykker, er at vidar hadde satt på lystgassen på fullt uten at han var klar over det.. stooort hull i bunnpanna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Dette sier Vidar Strand på filmen fra Right On: Det har sannsynligvis ryki non stempler, så vi har kjørt bensin i bånnkassa på motorn, å antent det og blåst hele bånndelen av motorn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Hen kan vi se den filmen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Den går i alle fall på Canal Motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Hen kan vi se den filmen?? Jeg fant den på nett ett eller annet sted..Bilforumet kanskje..? Kun klippet hvor VS havarerer..ca. 9,7 mb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 http://raboc.org/redirect.php?url=raboc ... 5_DivX.avi Her er filmen. Høyre klikk å lagre som.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Jaja.. Motoren kan bygges på nytt. Så lenge han ikke hadde smelt den strøkne M5'en!! NÅR ble denne omtalte M5'en strøken? Vet ikke hva jeg skal kalle den, men strøken er den IKKE i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Fin langt i fra, men langt i fra fin. Er ihvertfall fin å se på!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 NÅR ble denne omtalte M5'en strøken? Vet ikke hva jeg skal kalle den, men strøken er den IKKE i mine øyne. Hva er det som ikke er strøkent med den? Den er jo bygget som en dragbil, og det er rimelig vakkert gjort! Mulig den har noen få kosmetiske feil i lakken, men det hele er jammen rimelig gjennomført. Poppet frontrute og slikt er jo bare fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Enig med deg Gunnar. Denne er rå, særlig med poppet frontrute Kommer aldri over den turboen.. Den er rett og slett gedigen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå