BMW_JP Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Idag var det vått på veien og veldig glatt. Kom litt fort i en rundkjøring og det kom en bil fra venstre, og jeg måtte bremse litt hardt. Så trykte jeg så hardt at ABSen slo inn og da kom det en sånn "bromme" lyd fra ABSen. Er det normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Pleier dure litt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Den SKAL dure og virke imot deg! når jeg var på glatt kjøring fikk jeg vite det at omtrent 50% av de som har abs på bilen sin vet ikke hvordan den fungerer. så når de kommer i en slik situasjon som deg så slipper de opp på bremsen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drno Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Ja, skal være sånn det, litt brumming + risting i pedalen, så du vet hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Brommelyd? Dette er vel ikke normalt. Risting i pedalen og lyd fra den er normalt men ikke fra selve bremsen. Kanskje dårlig forklart problemet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 jaja, alle forstod vell hva han mente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Skal dure og hogge litt, ja. Bare å trå til og ikke slipp som noen gjør i forfjamselsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 ....ABS er den einaste funksjonen på ein bil som oppfører/høyrest ut som om noko er riv ruskande gale..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Elsker den lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet August 22, 2005 Share Skrevet August 22, 2005 ABS gir deg ikke kortere bremselengde, men det gjør at du kan foreta en unnamanøver samtidig som du bremser.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 ABS gir deg ikke kortere bremselengde, men det gjør at du kan foreta en unnamanøver samtidig som du bremser.... En sannhet med modifikasjoner. På tørr asfalt gir ABS faktisk lengre bremsestrekning jo. Men varierer etter hvor bra ABS systemet er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå