Sleeper Skrevet August 25, 2005 Forfatter Share Skrevet August 25, 2005 Er en stund siden jeg gjorde dette...men har skrevet ned fargene som kanskje er den ekleste måten. Ledningsnett M535i -> M5 3,6L sort/gul - sort/gul (startmotor) grønn - grønn blå - blå brun/hvit - brun/gul grønn/gul - grønn/hvit brun/grønn - brun/grønn sort/hvit - sort/hvit blå/hvit - blå/hvit grønn/lilla - grønn/lilla (bensin pumpe) sort - sort (Speedometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 sort/gul - sort/gul = startmotor grønn - grønn = coil blå - blå = dynamo brun/hvit - brun/gul = vann temp grønn/gul - grønn/hvit = coil brun/grønn - brun/grønn = oljetrykk sort/hvit - sort/hvit = blå/hvit - blå/hvit = oljenivå dynamisk grønn/lilla - grønn/lilla = bensin pumpe sort - sort = Speedometer får jeg prøve da.. din går jo og er et levende bevis på at det funker... hehe... Men det er den sort/hvit ledningen da... skal tru hva den er til.... det er ledning nr 14 det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet August 26, 2005 Forfatter Share Skrevet August 26, 2005 sort/hvit husker jeg ikke...litt leting på nett finner du nok det ut. Men du vet uten signal fra hastighet sperra så går motoren på reserve program...har du chip som fjerner dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Jepp den er på gang... kan jo ikke daffe rundt uten max effekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet August 27, 2005 Forfatter Share Skrevet August 27, 2005 Hvilke chip og pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Det blir nok en chip fra trimchip.com om jeg ikke får tak i en som jeg kan kopiere.. Og chipen til Normann koster 1690,- +mva så det er jo ikke så dyrt... Hvordan gjore du det med oppkoblinga av bensinpumpa? den har vel egentlig en kontakt inne i hanskerommet den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet August 28, 2005 Forfatter Share Skrevet August 28, 2005 den lå i motor rommet hos meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 hva med alle de andre kontaktene inne med hjernen? er jo 5 kontakter eksra der... har du noen kjennskap til de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet September 14, 2005 Forfatter Share Skrevet September 14, 2005 De trenger du ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Det fann jeg og ut!! Morro når det går gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Sinnsykt heftig prosjekt.. Artig å se att folk fikser på E28 modeller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 flott "byggverk"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Den var nydelig! Er så herlig å se et sånt motorrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 sinnsykt fet bil.. har selv en m535i som er under totalt restaurering. gjenstår bare lakkering (diamantsvart) og montering av skinninteriøret. nøyer meg med 3,5 literen til å begynne med trur jeg, men har jo en 3,8 liters m5 motor som kanskje blir putta oppi etterhvert.. får se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2006 Da var nye felger i hus:) 8*16" og 9*16" BBS RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå