Espenlis Skrevet August 28, 2005 Skrevet August 28, 2005 Tror dette er lite god reklame for kjære Steffen... Iallefall når han oppfører seg slik og ikke er mye imøtekommende. Og som du sier, lite samvittighet. Håper det ordner seg ihvertfall. Og hadde dette vært meg, så har jeg ikke gitt opp med det første.
bimmerdude Skrevet August 28, 2005 Skrevet August 28, 2005 Hva mener du med at motoren står gadd? Når det gjelder bakaksel er ikke de så dyre å kjøpe brukt da. Får sikker ned til 2000 kr er du heldig. Kjøpe en Haynes bok så klarer du skifte den selv også. At en bakaksel skal ryke i løpet av 40 mil tyder jo på at den var veldig slitt og dette må selger stå til ansvar for! Må ha vært masse ulyder i den også. Og hva skjedde med den egentlig. Er vel uhyre sjelden at bakakslene ryker på denne måten. Hvordan klarer du det med en 320? Er det en ulyd i den og du mener den er ryket pga det? En sånn bakaksel kan leve 2 millioner Km med ulyder.
Patrick B Skrevet August 28, 2005 Skrevet August 28, 2005 Regel nr 1: Kjøp aldri bruktbil uten NAF-test! Go natt! Patrick B
Dan Skrevet August 28, 2005 Skrevet August 28, 2005 Regel nr 1: Kjøp aldri bruktbil uten NAF-test! Go natt!Patrick B Jepp! Eller tilstandsrapport. Er så mye rare folk rundt omkring. Husker det fra da jeg kjøpte min. Ringte rundt til en del, og utelukka flere bare etter første samtale Stig har nok ikke gjort grundig nok forhåndsarbeid her, men samtidig enig i at oppførselen til Steffen er uakseptabel. Må gå an å bli enige uten at Stig skal bli skadelidende og uten at det koster skjorta. Også merkelig at alt dette skal skje på så kort tid uten at selger visste om det på forhånd
Stig Skrevet August 28, 2005 Skrevet August 28, 2005 Ja jeg foreslo å møtes på halvveien eller noe... Men det ble blankt avslått...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå