Gå til innhold

HJELP MIN E36 328 ER STJÅLET


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

LOL!! Istendenfor "Polizei" på taket mellom lysa og på siden av bilen, bruk "bimmers.no" Dette er vel det råeste ekstrautstyret du får. !

Leker med tanken om å bestille et bittelite klistremerke som man kan klistre rett over "www.bimmers.no"-merket: "This car is protected by:" ;)

ja, trykk opp noen sånn! da får vi ha bilene våre i fred! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL!! Istendenfor "Polizei" på taket mellom lysa og på siden av bilen, bruk "bimmers.no" Dette er vel det råeste ekstrautstyret du får. !

Leker med tanken om å bestille et bittelite klistremerke som man kan klistre rett over "www.bimmers.no"-merket: "This car is protected by:" ;)

JAJA, bestill!! JEG vil ha...! Et lite et bare.. hehe, hadde blitt stilig !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med å ha fått tilbake bilen Joar! All ros til de alle som hjalp til med å finne den igjen :clap: Bra at idiotene som tok den ikke hadde påført den noen store skader da! Kjipt med riper og sånn, men det kunne jo ha vært mye, mye verre...

Det er noe dritt når sånt skjer, men det er jo kjempefint å se samholdet blant medlemmene her inne da! Innsatsviljen til folk på forumet må man bare bøye seg i støvet for :D

Hadde vært genialt med sånne klistremerker Gunnar! :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW-Polizei

Yes, I'm fast.

Foreslår at du får montert dette ekstrautstyret :angry: , for det virker jo som du tar oppgaven seriøst!

Er ikke noe midtarmlene bak i den gamle iS'en min som Joar deltok med, men derimot i min nye bil...

Jeg har liggende noe ekstrautstyr i garasjen som muligens blir montert før våler-treffet...

:)

Hvis det andre prosjektet blir forsinka, så kommer det muligens på tyrifjord-treffet til helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL!! Istendenfor "Polizei" på taket mellom lysa og på siden av bilen, bruk "bimmers.no" Dette er vel det råeste ekstrautstyret du får. !

Leker med tanken om å bestille et bittelite klistremerke som man kan klistre rett over "www.bimmers.no"-merket: "This car is protected by:" ;)

HEHE. Genialt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL!! Istendenfor "Polizei" på taket mellom lysa og på siden av bilen, bruk "bimmers.no" Dette er vel det råeste ekstrautstyret du får. !

Leker med tanken om å bestille et bittelite klistremerke som man kan klistre rett over "www.bimmers.no"-merket: "This car is protected by:" ;)

HEHE. Genialt :)

Også kan man kjøpe klippekort hos meg for gjenfinning av kjøretøy. Som opsjon kan man også få kjøpt kroppslig avstraffelse kalt "Abu Graib", hvor man får tilsendt bilder av tyven under diverse tortur og nedlatende øvelser. Mot et mindre tillegg tilbys også bildene i papirformat ferdig i ramme, et flott motiv som passer pent ved siden av bildet av svigermor! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du jammen fått deg M3 også, Joar!

http://www.dagbladet.no/dinside/2005/09/02/442172.html

(Dagbladet.no): Historien begynner tirsdag i forrige uke, da Joar Nygården Engzelius fra Karihaugen i Oslo skulle selge sin svarte BMW 328 kupé, komplett M3. - Den grommeste i serien, ifølge selgeren selv.

Hva skal den setningen der bety??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du jammen fått deg M3 også, Joar!

http://www.dagbladet.no/dinside/2005/09/02/442172.html

(Dagbladet.no): Historien begynner tirsdag i forrige uke, da Joar Nygården Engzelius fra Karihaugen i Oslo skulle selge sin svarte BMW 328 kupé, komplett M3. - Den grommeste i serien, ifølge selgeren selv.

Hva skal den setningen der bety??

Det er nok journalisten som mistet grepet på BMW-modeller når Joar kom til: -Det er den råeste bilen av den utgaven, bortsett fra M3. Men så har jeg satt inn M3 stoler, M3 fangere, sideskjørt...................***"

-OK, da skriver vi det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du jammen fått deg M3 også, Joar!

http://www.dagbladet.no/dinside/2005/09/02/442172.html

(Dagbladet.no): Historien begynner tirsdag i forrige uke, da Joar Nygården Engzelius fra Karihaugen i Oslo skulle selge sin svarte BMW 328 kupé, komplett M3. - Den grommeste i serien, ifølge selgeren selv.

Hva skal den setningen der bety??

Ja,ble M3 nå :wink: Det ble litt surr i den artikkelen tydeligvis.

Men det ble da litt reklame for www.bimmers.no Gunnar :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,ble M3 nå :wink: Det ble litt surr i den artikkelen tydeligvis.

Men det ble da litt reklame for www.bimmers.no Gunnar :wink:

Helt konge Joar! :o

Bare så synd at det ikke er noen skikkelige annonser her nå. Kunne sikkert tjent noen kroner til sidene. :?

Ble også vekka av SMS fra kunde, om serverproblemer. Før telefoner kom. Webserveren tok ALLE tilgjengelige SQL-tilkoblinger slik at mailserveren ikke klarte å autentisere brukerne som prøvde å sjekke mail (går på SQL). Skjønte ikke bæret av hva som foregikk. Webserveren kjørte jo flere hundre prosesser, så jeg lurte på om noen ddosa den, men alt var unike norske adresser, og alt så ut som normal trafikk. Var først da jeg fikk melding på MSN fra en fyr om "er ikke bimmers.no din side?" og link til dagbladet-artikkelen jeg skjønte hva som foregikk. Hadde ikke rukket å sjekke hvor de kom fra. :P

Så lenge det var legitim trafikk var det bare litt configendringer, så ble det bra. Litt pes, men bare moro allikevel.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...