Gå til innhold

HJELP MIN E36 328 ER STJÅLET


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

Ja,ble M3 nå :wink: Det ble litt surr i den artikkelen tydeligvis.

Men det ble da litt reklame for www.bimmers.no Gunnar :wink:

Helt konge Joar! :o

Bare så synd at det ikke er noen skikkelige annonser her nå. Kunne sikkert tjent noen kroner til sidene. :?

Ble også vekka av SMS fra kunde, om serverproblemer. Før telefoner kom. Webserveren tok ALLE tilgjengelige SQL-tilkoblinger slik at mailserveren ikke klarte å autentisere brukerne som prøvde å sjekke mail (går på SQL). Skjønte ikke bæret av hva som foregikk. Webserveren kjørte jo flere hundre prosesser, så jeg lurte på om noen ddosa den, men alt var unike norske adresser, og alt så ut som normal trafikk. Var først da jeg fikk melding på MSN fra en fyr om "er ikke bimmers.no din side?" og link til dagbladet-artikkelen jeg skjønte hva som foregikk. Hadde ikke rukket å sjekke hvor de kom fra. :P

Så lenge det var legitim trafikk var det bare litt configendringer, så ble det bra. Litt pes, men bare moro allikevel.. :D

Bare vent til jeg poster denne nyheten på slashdot.org :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i tvil hva slags bil jeg skal kjøpe meg, men nå ble det bestemt.. Det blir BMW... Fordi BMW-gutta er utrolige =)

Jeg har siklet på bmw lenge, men nå er det ikke noe tvil =)

Når jeg får meg bil blir det klistremerker og "car protected by" og hele pakka =)

Ideen kan være å lage noe ala disse defa-alarm klistremerkene, men i stedenfor defa etc så er det bimmers.no logo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kombinasjonen av min biljakt og Joar's bil har gitt oss ny rekord jo:

"Høyest antall samtidige brukere på forumet var 135 den Man Aug 29, 2005 11:12"

Hah! Det er ingenting, sjekk hva Dagbladet-artikkelen førte til:

Høyest antall samtidige brukere på forumet var 476 den Fredag 2 Sep, 2005 10:51:43
:shock:

Nå har jeg ikke fått med meg noe av denne saken før nå, men vil berømme alle involverte for måten dere stilte opp for den uheldige bileieren på! Og heldigvis så gikk det jo etter forholdene bra til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15042 besøkende har vi fått fra Dagbladet så langt.. ;-)

Aftenposten gav oss til sammenligning "usle" 2681 besøkende.

Men i tillegg har vi såklart har blitt mer kjent. Navnet stod jo nevnt endel plasser hos begge to. :)

Har også lagt merke til at det er blitt en del nye her på forumet,som kun har få innlegg og ble medlem de siste dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi snakker rundt 90 nyregistrerte brukere på disse Dagbladet/Aftenposten-dagene. Er redd mange av de bare er inaktive brukere, men noen nye aktive medlemmer har vi helt sikkert fått! :)

Jeg tror at det er gode muligheter for flere aktive brukere over tid...de skal bare ha litt tid på seg til å lese noen andre/flere tråder enn denne.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...