Gå til innhold

HJELP MIN E36 328 ER STJÅLET


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

Siste oppdatering; Kjetil Somme stod ved siden av de på Tøyen,han ringte 112. Bilen er nå stanset på Carl Berner. De er ilagt håndjern. Bilen taues inn.

(Kjetil var klar hadde kjørehanskene på og var klar!! Stor takk til hans innsats.

GO Kjetil Somme!! :clap:

Jeg kjenner en som fikk "tillatelse" av politiet å forfølge en bil som prøvde å stikke av etter en påkjørsel...Var dette noe lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt genialt!

Synes jeg hadde sett det samme engasjementet om det hadde vært en toyotaeier som ble frastjålet bilen....

Om infoen tidligere i tråen er riktig har jeg gravd opp mer info:

skattelistene 2002:

Navn:

MARIUS P.TANDE GABRIELSEN

Fødselsår:

1975

Postadresse:

0685 OSLO

Skattekommune:

OSLO

Formue: 0

Inntekt: 71100

Skatt: 23265

Ingen treff på postnummer 0685 i telefonkatalogen, så er litt værre å finne ut hvor han bor. :)

Spiller jo forsåvidt ingen rolle nå som han er tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste oppdatering; Kjetil Somme stod ved siden av de på Tøyen,han ringte 112. Bilen er nå stanset på Carl Berner. De er ilagt håndjern. Bilen taues inn.

(Kjetil var klar hadde kjørehanskene på og var klar!! Stor takk til hans innsats.

GO Kjetil Somme!! :clap:

Jeg kjenner en som fikk "tillatelse" av politiet å forfølge en bil som prøvde å stikke av etter en påkjørsel...Var dette noe lignende?

Vel, jeg hadde operasjonsentralen til politiet på tråden (uten handsfree!!!), og ga beskjed når jeg så den (egentlig var det Linn som så den først, uten henne tror jeg ikke vi hadde tatt dem). Jeg ringte Joar først for å få litt backup, deretter politiet. Når bilen begynte å bevege seg, fulgte jeg rolig etter. Når vi passerte munchmuseet, tok jeg på meg kjørehanskene og satte stolen i baneposisjon. Jeg måtte hele tiden fortelle hvilken gate jeg var i og hvilke jeg passerte. Vi stoppet opp i første lyskryss mot carl berner, og sa fra til politiet om det. Ved neste røde lys så jeg at det ventet en uniformert volvo v70 uten lys. Jeg sa fra at hvis de hoppet frem når vi fikk grønt lys, så skulle jeg sperre på tvers bakfra. Hun på operasjonsentralen sa ordrett det jeg hadde sagt til gutta i volvoen, men ut fra ingenting kom det en gammel uniformert mercedes buss hoppende over midtrabatten og det hoppa ut 3 politifolk som åpna dørene omtrent før jeg skjønte hva som skjedde. De hadde hver sin maglight i høyre hånd (det var jo mørkt...) og dro pakket ut av bilen og RETT i bakken :D

E36n holdt på å trille inn i bilen min, men politiet var kalde nok i hodet til å dra i brekket rett før den traff meg...

Joar kom etterhvert til stedet og takket meg flere ganger (litt glad og forvirra stakkar).

Jeg dro ned til Tøyen senter for å hente Linn som ble igjen der når jeg dro etter. Vi traff Joar litt senere og pratet litt før vi dro hjem.

Jeg sa fra til politiet at jeg ville holde følge med den uansett, og hun sa ikke noe annet enn: "Bare hold tråden så vi vet hvor du er hen"

Men jeg hadde fulgt ham hele veien til jeg hadde sluppet opp for bensin uansett fart!

All ros til politiet som på det meste hadde 6 biler og 11 mann på stedet! ENDELIG litt valuta for skattepenga!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her er jo rett og slett bare helt fantastisk! Jeg er rett og slett vanvittig imponert over engasjementet. Kjetil Sømme og R.Andersen fortjener stor ros for dette! Helt suverent!

Og ikke minst så ble det tidenes spenningstråd utav det! :D

Nå får vi bare håpe de skyldige får straff som fortjent, og at 328n fortsatt er i topp stand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...