Sandersen Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 LOL!! Istendenfor "Polizei" på taket mellom lysa og på siden av bilen, bruk "bimmers.no" Dette er vel det råeste ekstrautstyret du får. ! Leker med tanken om å bestille et bittelite klistremerke som man kan klistre rett over "www.bimmers.no"-merket: "This car is protected by:" Syntes fortsatt at du burde bestille en slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Ikke så dum idè det der! Et lite merke med den teksten hadde jeg kanskje spandert litt plass på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 litt gammel post kanskje ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Oi oi oi! Leste ikke dette her før nå! Snakk om action tråd! Godt at du fikk bilen din tilbake Joar`n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Dette var helt utrolig lesing, har ikke fått det med med engang. Bra samhold i dette forumet, keep up the good work sier jeg bare, er stolt av å være medlem her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bg320 Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Sidde i nordsjøen på nattskift, BMWen min har vore stjålen i ca. 24 timar nå (sjå egen tråd) Dette va oppmuntrande lesning på dette nattskiftet. Skal heim på måndag, då var planen at eg sko bona å pussa å kosa me bilen etter verkstadoppholdet, men nei, någen IDIOTAR måtte jo bryda seg inn i verkstedet dagen etter den var klar å stikka av med den!!!! Eg er takknemlig viss folk i stavangerområdet ser etter ein Svart 1997 mod BMW 320 cabriolet reg.nr. ST 37959 Brynjar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 En av de bedre ressonementene jeg har hørt fra ei biljakt hørtes heftig ut. Selvom det var synd at han fjompen måtte ta bilen =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå