Gå til innhold

HJELP MIN E36 328 ER STJÅLET


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som er ekstremt mistenksom? Jeg forlanger alltid å se lappen først. Da jeg solgte E46'en for noen måneder siden, var det faktisk 50% av de som ville prøvekjøre, som av en eller annen grunn "ikke hadde førerkort med seg".

Jeg tror det går heller dårlig med forsikringsoppgjøret hvis man lar noen uten førerkort prøvekjøre, og han kræsjer bilen. Uavhengig om man sitter på.

Håper bilen din dukker opp, raskt og uskadet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror som tidligere sagt at bilen dukker opp igjen. Hvis dette hadde vært et bestillingstjuveri for "eksport" eller som delebil, da tviler jeg på at bilen hadde blitt råkjørt rundt i oslo-området i natt som er beskrevet i den andre tråden. Tipper dette er en eller annen gjøk som etterhvert setter fra seg bilen når rusen er borte, forhåpentlighvis uten skader. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror som tidligere sagt at bilen dukker opp igjen. Hvis dette hadde vært et bestillingstjuveri for "eksport" eller som delebil, da tviler jeg på at bilen hadde blitt råkjørt rundt i oslo-området i natt som er beskrevet i den andre tråden. Tipper dette er en eller annen gjøk som etterhvert setter fra seg bilen når rusen er borte, forhåpentlighvis uten skader. :evil:

jeg ble frastjålet en bil en gang, og den brukte de i over en mnd etter tjuveriet.. fikk stadig bøter fra bomringen i oslo. jeg så aldri mere til den.

vil dessverre tro att den enten blir slaktet eller funnet skadet.

lider med deg, joar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvettes forbanna idioter!!!!!!!!!!!!!!#"¤&% :angry:

Hadde det vert her i området, skulle jeg hatt utkikk etter den, og hadde jeg sett den, da hadde det vert utrygt for visse kroppsdeler for å si det sånn :twisted::twisted::twisted:

Men håper for all del du klarer å finne den igjen - like hel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noen som prøvekjørte den som rappet den fra deg ja?!

BMW etter 1995 har jo EWS2 og er jo komplett umulige å stjele uten nøkkel eller tauebil.

Var på prøvekjøring med en som var interessert i bilen,han likte den og spurte om jeg hadde salgskontrakt/salgsmelding.Måtte reise meg opp og gå ut av bilen for å få frem papirene,i det jeg satte beina utenfor bilen spant han av gårde med bilen :cry: Der sto jeg igjen lite laaaaang i tryne :evil:

Bilen er lett å kjenne igjen pga den bl.a har grå Alcantara M3 vader stoler foran og sort skinn baksete.

Se bilde:e3632803649kn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noen som prøvekjørte den som rappet den fra deg ja?!

BMW etter 1995 har jo EWS2 og er jo komplett umulige å stjele uten nøkkel eller tauebil.

Var på prøvekjøring med en som var interessert i bilen,han likte den og spurte om jeg hadde salgskontrakt/salgsmelding.Måtte reise meg opp og gå ut av bilen for å få frem papirene,i det jeg satte beina utenfor bilen spant han av gårde med bilen :cry: Der sto jeg igjen lite laaaaang i tryne :evil:

Bilen er lett å kjenne igjen pga den bl.a har grå Alcantara M3 vader stoler foran og sort skinn baksete.

Se bilde:e3632803649kn.jpg

fikk ikke med meg før nå at han prøvekjørte den, fy faen, dette var faen meg frekt, hvem var dem,utlendinger eller norske, har du gitt signalement til politiet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får bilen din igjenn. Jeg har iallefall blitt så skremt av dette, så neste gang jeg selger bilen, skal jeg se førerkorte til personen først.

Har de ikke med de, sorry mac, da tar jeg ikke sjansen ! (med mindre jeg kjenner de da :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får bilen din igjenn. Jeg har iallefall blitt så skremt av dette, så neste gang jeg selger bilen, skal jeg se førerkorte til personen først.

Har de ikke med de, sorry mac, da tar jeg ikke sjansen ! (med mindre jeg kjenner de da :P)

Enig, inser at jeg nok er litt naiv og godtroende... :roll:

må innrømme at jeg ble litt sjokert her nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte ikke om førerkortet så lenge jeg skulle sitte på og hadde bestemt meg for at ingen fikk prøvekjøre den aleine.Men desverre hjalp ikke det :cry: Tror ikke det hadde hjulpet om jeg hadde fått sett førerkortet heller, for det var sikkert falskt som alt annet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...