Gå til innhold

HJELP MIN E36 328 ER STJÅLET


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

Ser ut til som han holder seg i Oslo området så skal holde utkikk de neste to ukene jeg skal jobbe der. Håper du finner bilen i god behold Joar'n. Denne dritungen som har tatt denne skal tas, maken til frekk oppførsel har jeg ikek vert borti !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og Linn tar en tur ned dit nå. vi kjører svart 330Ci. Tar med dekkspaker i tilfelle jeg punkterer.

Jeg vil si tusen takk til alle som engasjerer seg for å hjelp meg :D

ps:regner med at dekkspaker kan oversettes med balltre :wink:

Jeg vet hvor fortvilende noe slikt kan være! Bare tanken på at 30-40 mann aktivt ser etter bilen min, ville hjulpet meg veldig mentalt (tviler på at politiet titter like aktivt...).

Balltre og håndjern ville være ulovlig å bruke aktivt mot slike mennesker. Derfor tok jeg med en pakke store strips og 2 dekkspaker på 2kg og 80cm (jeg har dekkomlegger i garasjen hjemme). Man vet aldri når plastfangere løsner eller dekk punkterer på en 2001 E46! 8)

Det handler ikke bare om bilen, men også om å stille folka til ansvar i en rettsak!

Glad at jeg kan finne bilen min på 5 minutter hvis noe sånt skulle skje med meg!

Har forsikringa sagt noe enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er desidert den mest spennende tråden nå om dagen! :wink: Jeg kjører Ring 3 hver dag og ser konstant etter bilen.

Hvis ikke disse tullingene blir tatt snart, så får vi dra ut en hel gjeng og stille oss opp på forskjellige strategiske steder med kikkert, tålmodighet, og full tank. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste oppdatering; Kjetil Somme stod ved siden av de på Tøyen,han ringte 112. Bilen er nå stanset på Carl Berner. De er ilagt håndjern. Bilen taues inn.

(Kjetil var klar hadde kjørehanskene på og var klar!! Stor takk til hans innsats.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...