Gå til innhold

Gumball Rally 3000

///M
 Share

Anbefalte innlegg

Tar mindre enn 1 sekund hos meg... Har en anelse om at noe gikk galt :puppydogeyes:

LOL

er enig med dere at dette går sinnsykt tregt, men hva gjør man ikke for å se sånne filmer, jeg hadde pcen på i 3-4dager før jeg fikk filmen, så er jo det 4,5gb å da.

men hva slags klienter bruker dere,jeg selv bruker x.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er enig med dere at dette går sinnsykt tregt, men hva gjør man ikke for å se sånne filmer, jeg hadde pcen på i 3-4dager før jeg fikk filmen, så er jo det 4,5gb å da.

men hva slags klienter bruker dere,jeg selv bruker x.

Bruker Azureus eller Exeem

Azureus funker best syns jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker gode gamle ABC versjon 2.6.5 .. 10timer igjen. :) Den ligger stabilt på "hele" 30kb/sek .. Går ikke fort, men den er nede før jeg kommer hjem fra jobb i morra.. Hoho. Det blir gøy å se på ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker BitAnarch.. eldgammel versjon sikkert. Bruker nesten aldri x, så det er bare en som har ligget installert.

Ligger selv fra 15-25KB/sek ned. Har til nå uppet mer enn jeg har fått ned. Burde nok satt det på på en linuxboks heller.. menmen, er så godt i gang, så den får bare stå og gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk sykt tregt. Har stått på et døgn, bare fått ned 1 gig. Tre døgn igjen..

har du breidbånd eller g-streng Gunnar?...hehe :wink:

Heldigvis begge deler. Men sistnevnte sitter ikke på min rompe. Hehe. :lol:

Nei, seriøst, har desverre en god del dårligere linje enn jeg er vant med, men den er da tross alt 2Mbit, så den duger da til mer enn 1 gig i døgnet. 2Mbit er vel nesten 1gig i timen på full pupp. Er nok heller at det er for få/for dårlige seeds til bra fart.

Skal krype til korset eg og...hehe, gjekk ikkje fort her heller, på 4Mb linje.Trur nok at det er i andre enden at det går seint ja.....

Måtte berre kommentere utsagnet ditt Gunnar.

Vit du kva dei kallar g-strengen til Erna Solberg?...breidband!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sett den heller.. Pakket den ut, men er jo ingenting som vil starte filmen.. Får heller ikke brent den ut med nero.. Er jo bare en image fil. (IMG) Hvor fikk du den til å virke ///M?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nero tar vel .img den? Må velge filtype når du går på "Burn from image" på Recorder-menyen.

Hvis ikke Daemon-tools støtter DVD-images, så kan du teste Alcohol 120%. Den funker flott, men da må du nok finne deg en crack.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du en image fil - det er en fil som inneholder alt som er på en cd (en kopi, men alt er samlet i en fil) du kan enten brenne den ut på en cd, eller så kan du mounte den i et program som emulerer en CD spiller - som feks Dameon Tools - http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/download.php

Ja, var jo det jeg skrev.. Det er bare en image fil.. :) Har vanligvis ikke noeproblem med slike filer.. Bruker stortsett Deamontools til det meste. Men denne filen er finner jeg ikke.. Så ikke vet jeg. Får da heller ikke brent den ut med Nero..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte alcohol120% , brente som en fyrstikk...! :/ MEN, dette er da ikke 2005 ? Mener dette er 2004, der de kjører en gul M3 og en 850 med politilys med flammer langt til h... ut av potta...?

Og i denne filmen sier de at Kimble deltar for 2.gang...? Han vant jo i fjor. og nesten døde i Russland. såå, dette er Gumball 3000 6days in May 2004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte alcohol120% , brente som en fyrstikk...! :/ MEN, dette er da ikke 2005 ? Mener dette er 2004, der de kjører en gul M3 og en 850 med politilys med flammer langt til h... ut av potta...?

Og i denne filmen sier de at Kimble deltar for 2.gang...? Han vant jo i fjor. og nesten døde i Russland. såå, dette er Gumball 3000 6days in May 2004

Stemmer nokk det ja, helt på slutten av filmen står det 2004. Får bare vente til 2005 kommer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...