Espenlis Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Har seg slik, at jeg ville heller valgt Volvomotor forran Audi, VW,(samme), amerikansk, seat osvosv. Volvo er sterkt, det kan vel ingen si imot på. Tåler trimming, en b21 el b23 kan du glatt få 3-400hk uten problemer. Og billig er det å. men, som sagt her da, så blir det vel litt feil å sette den i en M3. hehe. men, i en 02 kunne det jo blitt en skikkeli maskin av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Volvo motorer er kurante ja. hadde jeg vært deg hadde jeg satset på en 230 FK eller FT.Har en kompis som holder på å plukke ut M3 motoren sin i en E30 M3 og skal sette inn en motor fra S60 T6 m stoor singel turbo, blir VÆRST. Bjørn Arild? Er vel 960 motoren han tenker å bruke i tilfelle..? Med stor turbo ja..snakket vel om 600+ hk.. M3 motoren er fortsatt til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 26, 2005 Forfatter Share Skrevet August 26, 2005 Mange gode forslag ja.. takker for det! vet ikke hva dere syns om det her men.. hadde det vært bedre med en coswort motor? vis noen vet om en type som er litt billig og som man ikke trenger å gjøre så mye med for at den skal passe 02? Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå