Espenlis Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Jeg lurer på om det finnes H1 pærer med blåskjær i? Noen som har dette? Erfaringer, og hvor de ble kjøpt? Leter og leter men finner bare cool blue, som igjen er hvit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Jeg lurer på om det finnes H1 pærer med blåskjær i? Noen som har dette? Erfaringer, og hvor de ble kjøpt? Leter og leter men finner bare cool blue, som igjen er hvit.. Det finnes sånne Xenon-Look pærer, jeg benyttet meg av et par slike i min E36 Cab, i tåkelysene, men det blei ikke noe spesielt bedre.. Send meg en mail eller PM, eller evt MSN, så kan jeg være behjelpelig i å prøve å skaffe nye pærer eller evt et HID kit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Jeg kjøpte Osram Cool Blue (190 kr stk). Var helt hvite de, ikke antydning til blåfarge Planen var jo å ha med blåskjær, så dette temaet er ganske interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truck_driver Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Jeg kjøpte Osram Cool Blue (190 kr stk). Var helt hvite de, ikke antydning til blåfarge Planen var jo å ha med blåskjær, så dette temaet er ganske interessant. Jeg også kjøpte de, og det stemmer det de var helt hvite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Ble nå litt bedre enn gult, men forskjellen var ikke så stor som prisen jeg betalte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Kjøpte et sett med Eurodesignz-pærer. De er mer blå enn andre jeg har prøvd. Biltema Blue-ting og Philips BlueVision er det bare å glemme om man vil ha blått lys. Desverre tok det bare et par måneder før den ene Eurodesignz-pæra tok kvelden, og i følge det jeg har lest på forumer på nettet, så er det absolutt ikke uvanlig. De holder visst ikke lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet August 27, 2005 Forfatter Share Skrevet August 27, 2005 Kjøpte for en time siden cool blue pærer på Bilspectra. Gledet meg til å teste..! men, neeeida. De er faktisk ikke bare hvite heller. Det er antydning til gult der og... 389,- for 2 stk er jo helt på jordet mener jeg da. Håper fortsatt på andre alternativ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Kjøpte et sett med Eurodesignz-pærer. De er mer blå enn andre jeg har prøvd. Biltema Blue-ting og Philips BlueVision er det bare å glemme om man vil ha blått lys. Desverre tok det bare et par måneder før den ene Eurodesignz-pæra tok kvelden, og i følge det jeg har lest på forumer på nettet, så er det absolutt ikke uvanlig. De holder visst ikke lenge. bestilte 2 pærer i h7 fra Eurodesignz, venter på dem. får di neste uke. men selger påstår at dei er blå... blir gøy å teste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truck_driver Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Kjøpte et sett med Eurodesignz-pærer. De er mer blå enn andre jeg har prøvd. Biltema Blue-ting og Philips BlueVision er det bare å glemme om man vil ha blått lys. Desverre tok det bare et par måneder før den ene Eurodesignz-pæra tok kvelden, og i følge det jeg har lest på forumer på nettet, så er det absolutt ikke uvanlig. De holder visst ikke lenge. Jeg har Osram Cool Blue og de har holdt ganske lenge, men blå er de ikke da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 bestilte 2 pærer i h7 fra Eurodesignz, venter på dem. får di neste uke. men selger påstår at dei er blå... blir gøy å teste.. Blåheten begrenser seg til dette: Det er altså EuroDesignz-pære. Men det skal legges til at det er vanlig 5W parklyspære i toppen av samme lykta, så det ødelegger jo litt av inntrykket. Men de er uansett mer hvite enn de er blå. Bittelite blåskjær. Og særlig kult er det jo ikke når de bare varer i et par måneder. Har en vanlig pære i den andre lykta nå, og man ser forskjell, men veldig stor forskjell er det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Jeg har vel da samme i tåkelysene mine og ja... skal mye velvilje til for at disse skal se blå ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet August 27, 2005 Forfatter Share Skrevet August 27, 2005 Hvorfor er det ingen som selger blå slike pærer da? det er jo helt på tryne...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Er ikke helt blått lys ulovlig da? Syns jeg leste det en plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Vi selger "Mega Blue" lyspærer på Biltema. Bruker dem selv, ganske bra stuff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Vi selger "Mega Blue" lyspærer på Biltema. Bruker dem selv, ganske bra stuff De er blå eller hvite da? Og, prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå