PK Skrevet August 27, 2005 Skrevet August 27, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=853189 Innbytte mulig i form av annen BMW for maks 60.000. E30 318is/325i er mest aktuelt, men kan vurdere E28 og E34.
Patrick B Skrevet August 27, 2005 Skrevet August 27, 2005 Er det slik man prøver å selge en 1990 e30 m3 med:"bilen ser ikke ny ut, men er i veldig god stand" Ikke akuratt nei, bare et tips..
NSS Skrevet August 27, 2005 Skrevet August 27, 2005 Hadde jeg bare hatt penger, hadde den blitt solgt idag Det der er den peneste og kuleste M3`en noen sinne produsert!
PK Skrevet August 27, 2005 Forfatter Skrevet August 27, 2005 Er det slik man prøver å selge en 1990 e30 m3 med:"bilen ser ikke ny ut, men er i veldig god stand" Ikke akuratt nei, bare et tips.. Var litt kjapp i svingene med den linja ja. Retta på det nå.
R Andersen Skrevet August 27, 2005 Skrevet August 27, 2005 er det den orginale frontleppa som er montert her? trodde ikke den stakk så langt ut. fin bil du har. det er den eneste i den fargen, eller?
Sleeper Skrevet August 27, 2005 Skrevet August 27, 2005 Et tips hadde vel vært å fortalt historien til bilen, siden sport evo bare finnes i svart og rød. Det er ofte folk skriver sport evo på vanlige e30 m3 bare for de har bakvinga eller andre sport evo detaljer...
Kjell Rune Skrevet August 27, 2005 Skrevet August 27, 2005 offf hadde jeg bare hadt penger... jeg vil ha en slik bil ass.
PK Skrevet August 27, 2005 Forfatter Skrevet August 27, 2005 Et tips hadde vel vært å fortalt historien til bilen, siden sport evo bare finnes i svart og rød. Det er ofte folk skriver sport evo på vanlige e30 m3 bare for de har bakvinga eller andre sport evo detaljer... Har jo linken til historien nederst i teksten.
Hhenrik Skrevet August 27, 2005 Skrevet August 27, 2005 hvor i stavanger holder du til? føler det er rart at jeg ikke har sett bilen din rundt om her i stavanger, en bil jeg ikke hadde glemt. Hold av salget til neste sommer, så skal jeg kjøpe den av deg. Skal ha m3 nå i september tenker jeg, men evo blir for dyrt så tidlig i læreprosessen på jobb hehe.
Patrick B Skrevet August 27, 2005 Skrevet August 27, 2005 Er det slik man prøver å selge en 1990 e30 m3 med:"bilen ser ikke ny ut, men er i veldig god stand" Ikke akuratt nei, bare et tips.. Var litt kjapp i svingene med den linja ja. Retta på det nå. Hehe ja, må bare si at det er en flott bil du har, men det er vel noe du vet fra før av...
PK Skrevet August 27, 2005 Forfatter Skrevet August 27, 2005 hvor i stavanger holder du til? føler det er rart at jeg ikke har sett bilen din rundt om her i stavanger, en bil jeg ikke hadde glemt.Hold av salget til neste sommer, så skal jeg kjøpe den av deg. Skal ha m3 nå i september tenker jeg, men evo blir for dyrt så tidlig i læreprosessen på jobb hehe. Nesten rett i stavanger sentrum. Bilen ble kjørt 16000 første 1/2annet året jeg hadde den. De siste 2 har den rullet simple 5000km, grunnet militæret, overhaling av registeret, og nå sist vannpumpe lekkasje. Har også vært på endel kurs på østlandet og for å spare tid har M3en stått, mens jeg kjørte X5 over fjella.
PK Skrevet August 27, 2005 Forfatter Skrevet August 27, 2005 er det den orginale frontleppa som er montert her? trodde ikke den stakk så langt ut. fin bil du har. det er den eneste i den fargen, eller? Er original. Men står på ytterste hakket. Blir litt lavere på ytterste så er nok derfor mange ikke har den helt ute. Sølvfargen er såpass stor kontrast fra det blå at dybde-effekten blir noe forsterket.
Espenlis Skrevet August 28, 2005 Skrevet August 28, 2005 Nydelig bil ja.... Iløpet av 2år, SKAL det stå en slik i garasjen min!!!!
PK Skrevet August 28, 2005 Forfatter Skrevet August 28, 2005 Nydelig bil ja.... Iløpet av 2år, SKAL det stå en slik i garasjen min!!!! Bare å spare bilen har vært verdt hver eneste krone. Selger kun fordi jeg skal bygge en skikkelig banebil av en "vanligere"/mindre sjelden M3 E30. Vil ikke voldta en Sport Evo på det viset. Men det har tatt meg 1år å klare å ta avgjørelsen om salg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå