Gå til innhold

hva og så på en rød 325 i dag,hjelp!mulig stjålet

mEhE
 Share

Anbefalte innlegg

det jeg å lurer på om jeg bare skal skygge unna,,men ble ganske kin på bilen etter jeg prøvekjørte den..desutten var han villig til å bytte med min calibra .har ikke rå til å kjøpe...derfor jeg heller vil bytte bilen min mot en e30..men jeg har en annen å for hånd som kansje var villig å bytte,men den blir sansynligvis solgt i morra..:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg å lurer på om jeg bare skal skygge unna,,men ble ganske kin på bilen etter jeg prøvekjørte den..desutten var han villig til å bytte med min calibra .har ikke rå til å kjøpe...derfor jeg heller vil bytte bilen min mot en e30..men jeg har en annen å for hånd som kansje var villig å bytte,men den blir sansynligvis solgt i morra..:-(

Så han ville bytte med deg? Og han skulle egentlig ha pickup, arbeidsbil..?? Nei, det der tror jeg du kan holde deg unna.. Høres litt muffensaktig ut det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei..jeg så en annonse på autodb der en blå 318 sto til salgs.så sende jeg mld å spurte om han ville bytte den mot min calibra,men da eg møtte han kom en rød 325(enda bedre) som han også tydeligvis hadde for salg(så jeg på finn.no i ettertid)se ble en liten missforståelse der å...men som sagt kan jo godt vær han bare si som det er å det ikke er en stjålet bil..men er lett å bli mistenksom etter alt rotet..men tror jeg skal gå å kikke på den en gang til å vis rammnr å alt er i orden så blir det en handel..eller skal jeg bare la vær?litt irreterene å for ville hatt den bilen...

edit: han hadde nøkler til bilen da:-) men så ganske oppspiste ut,vet ikkje hvordan orginal e30 nøkkelene ser ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjekka skiltnr i dag,å bilen var registrert på personen som selger bilen...

alt virka til å stemme der..fikk me meg rammnr å..så ska skjekke bilen i dag..skal ikkje kjøpe bilen,skal bytte bilen mot min calibra..ikkje mange som vil ha calibra etter det dårlige rykte de har fått på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...