sindre21 Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 treverk har ikke noe og gjøre i en slik bil karbon hadde vært bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Alpina er synonymt med luksus og sportslighet. Jeg synes karbon i interiøret er en hype som er ultraharry. Har man en løpsbil som skal være lett, så har jo karbon en misjon. Men på en bil med A/C, elektriske vinduer og alt av utstyr, synes jeg treverk er flott. Fargen kan alltids være gjenstand for diskusjon. Vil man ha karbon i interiøret, er jo M5 et alternativ, er det ikke? Ellers synes jeg overdrevent bruk av karbon og karbon-look er på høyde med 4 eksoshaler på en Mazda 323... tøft, men egentlig ikke. Alpina har en fast kjøpegruppe som kommer tilbake og kjøper biler, De vil ha biler av sportslig kvalitet pakket inn med luksus. De bygger et visst antall biler i løpet av et år, og synes det er greit. Alpina har alltid hatt treverk i interiøret. Derfor synes jeg det hører hjemme i Alpina. IMHO. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 The urge for that which is better and more special has thankfully not slowed in times of mass production, but has become, accompanied by rising standards of living, an eminently fulfillable desire. Exactly this has been the motivation for ALPINA, a small but enterprising automotive manufacturer. To build special automobiles for a small circle of cognoscenti, for people who have a taste for exclusivity and the finer things in life, and who aren’t in need of exhibitionist exterior presentation in their automobile. As we place less emphasis on an ALPINA’s exterior differentiation than we do in its inner values, we choose to draw the basis for our automotive work exclusively from BMW: a great marque, and one of the best and most technologically advanced. And there, where the best with right assert, that theirs is good enough for the masses, is where we begin to go to work for the few. ALPINA offers you, as manufacturer of refined, clever automobiles, the performance of an exotic motorcar without the trouble that often accompanies one. These are automobiles whose chassis carry the fabrication experience of a first-class volume-market manufacturer. Automobiles exhibiting appropriate interior space and ensuring the efficient customer service of a world-wide make – namely BMW. At ALPINA we strive for the synthesis of fascination and reason. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå