Morten318 Skrevet September 11, 2005 Forfatter Share Skrevet September 11, 2005 Mine blinklys ser like ut som på det første bildet, men jeg har orange pærer. Er det bare å skifte til hvite? Lovlig? Jeg lakkerte de grå.. men hysj, ikke si det til noen hehe.. Takk for kommentarene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 det skal blinke gult/orange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 11, 2005 Forfatter Share Skrevet September 11, 2005 mine blinker orange som bare det de.. da burde vel ikke trangtilsynet osv si noe på det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Nope. Mine er jo blå til vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Jeg har fjernet den oransje hetta, så satte jeg inn en av metall istedenfor. Det er ganske fine greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 11, 2005 Forfatter Share Skrevet September 11, 2005 hvorfor sette inn en hette når du har tatt ut en? for å slippe oransje pærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 må blinke gult/orange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Tror pæren kan ha den fargen den vil, bare lyset har riktig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Ble kjempebra det der Morten Da vet jeg hva jeg skal gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 11, 2005 Forfatter Share Skrevet September 11, 2005 Dan: bare å sette igang nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Philips Silver Vision er et godt alternativ til oransje pærer. Se dette innlegget: www.bimmers.no/viewtopic.php?p=95735#95735 , samt Gunnars økonomivariant litt lengre nede. Slike pærer blinker oransje, så de er fullt lovlige. En annen sak er jo at på min E46 så har ikke den tidligere eieren som byttet fra oransje til hvite lykter klart/giddet å skaffe oransje pærer på framskjermene, så hos meg blinker det hvitt der! Og den har gått gjennom EU-kontroll med det! Samme verksted godkjente også tåkelys bak på E30: rødoransj malte pærer uten reflektor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Kjøpte sølvpærer hos O.S. Bildeler, tror det var merke FK, digg å bli kvitt den oransje fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå