cmn Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Var en tur på Vålerbanen i stad for å se på roadracing-trening som vanligvis er på mandager. Dessverre var det ikke det, men skuffelsen gikk fort over da jeg så men McLaren Mercedes SLR i garasjen der! Fikk tatt noen bilder, men de ble ganske dårlige pga sola og kameraet. Legger ut et par bilder her. Bilen skal kjøre i morra, så jeg reiser opp igjen for å prøve å ta noen bedre bilder da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Uten tvil en av de feiteste bilene du får. hehe, pris pr felg: 86000,- Da begynner vi og snakke... Er med på å holde bilen nede mener jeg og ha lest. Såkalte turbinfelger. Tysk kvalitet dette ja... Sikkert ikke det værste som kunne skje istendenfor roadracing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Det er nødt til å være funksjonen som gjør de felgene så dyre for det er iallefall ikke noe pent design. Sikkert greie nok til vinterhjulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 er ikke turbin-felgene også med på og lufte bremsene da? mener og ha lest noe slikt et sted.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Uten tvil en av de feiteste bilene du får. hehe, pris pr felg: 86000,- Seriøst? 86,000 er ikke for alle 4 altså? SYKT mye da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 fy faen nesten slik at du kjøper felgene og får bilen på kjøpet heftig maskin da:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 pen bil men det er mye annet rart jeg ville hatt istede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Uten tvil en av de feiteste bilene du får. hehe, pris pr felg: 86000,- Seriøst? 86,000 er ikke for alle 4 altså? SYKT mye da! Nei, pr felg ja. Neste generasjons felger. 250000,- i felger, så tar du den summen minus det prisen på bilen er verdt så er det vel ikke så unormalt så lenge du ser det prosentvis sammenlignet med andre biler. Men, enig, SYKT mye for ett sett felger. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 skulle jeg kjøpt felger for 250.000 så hadde det blitt noen ekstreme felger gitt.... ikke akkurat de der jeg ville gådd for da nei.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Nei, er enig der ja. Men, de koster vel såppas fordi de har en funksjon, ikke bare utseende. og når du har godt over 600hk ORGINALT så kommer de vel godt med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 De kjørte faktisk der i forrige uke også! Da jeg så 3 stk brand new Mercedes på den lokale Shell stasjonen ante jeg ugler i mosen Husker ikke om det var onsdag eller torsdag forrige uke, regna gjorde det ihvertfall og man kunne se MYE powersliding og buldrende/brommende V12'r lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 er ikke turbin-felgene også med på og lufte bremsene da? mener og ha lest noe slikt et sted.. Stemmer det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Uten tvil en av de feiteste bilene du får. hehe, pris pr felg: 86000,- Seriøst? 86,000 er ikke for alle 4 altså? SYKT mye da! Nei, pr felg ja. Neste generasjons felger. 250000,- i felger, så tar du den summen minus det prisen på bilen er verdt så er det vel ikke så unormalt så lenge du ser det prosentvis sammenlignet med andre biler. Men, enig, SYKT mye for ett sett felger. hehe på sol.no står det dette om felgene: PS: Seks nordmenn har kjøpt eller bestilt bilen som det bare lages 500 eksemplarer av i året. Petter Stordalen er en av dem. Fra listen over ekstrautstyr kan vi nevne at de turbin-inspirerte felgene koster 90 000 kroner tror kanskje du har litt god fantasi vist du får dette til å bli 250000kr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 De kjørte faktisk der i forrige uke også! Da jeg så 3 stk brand new Mercedes på den lokale Shell stasjonen ante jeg ugler i mosen Husker ikke om det var onsdag eller torsdag forrige uke, regna gjorde det ihvertfall og man kunne se MYE powersliding og buldrende/brommende V12'r lyd. denne har jo v8 da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Uten tvil en av de feiteste bilene du får. hehe, pris pr felg: 86000,- Seriøst? 86,000 er ikke for alle 4 altså? SYKT mye da! Nei, pr felg ja. Neste generasjons felger. 250000,- i felger, så tar du den summen minus det prisen på bilen er verdt så er det vel ikke så unormalt så lenge du ser det prosentvis sammenlignet med andre biler. Men, enig, SYKT mye for ett sett felger. hehe på sol.no står det dette om felgene: PS: Seks nordmenn har kjøpt eller bestilt bilen som det bare lages 500 eksemplarer av i året. Petter Stordalen er en av dem. Fra listen over ekstrautstyr kan vi nevne at de turbin-inspirerte felgene koster 90 000 kroner tror kanskje du har litt god fantasi vist du får dette til å bli 250000kr! Dette med felgene kan ikke stemme. For 90000 må være pr felg. Hadde det vært 90000 for alle 4 hadde det jo ikke vært noe spesielt. Leste i autofil eller et annet blad at de kostet ca 86000pr felg, pga utviklingen kostet mere en ventet. Men, kan hende jeg tar litt feil, men det kjører jo en 750 her jeg bor, med 20" felger til 79000. Disse er vel 4år gamle. Kommer ikke på hvilket merke det er, men fete kanter er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå