Gå til innhold

McLaren Mercedes SLR på Vålerbanen! :D

cmn
 Share

Anbefalte innlegg

Var en tur på Vålerbanen i stad for å se på roadracing-trening som vanligvis er på mandager. Dessverre var det ikke det, men skuffelsen gikk fort over da jeg så men McLaren Mercedes SLR i garasjen der! :D Fikk tatt noen bilder, men de ble ganske dårlige pga sola og kameraet. Legger ut et par bilder her. Bilen skal kjøre i morra, så jeg reiser opp igjen for å prøve å ta noen bedre bilder da!

DSC02845.jpg

DSC02837.jpg

DSC02847.jpg

DSC02838.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Uten tvil en av de feiteste bilene du får. hehe, pris pr felg: 86000,-

Da begynner vi og snakke... Er med på å holde bilen nede mener jeg og ha lest. Såkalte turbinfelger.

Tysk kvalitet dette ja...

Sikkert ikke det værste som kunne skje istendenfor roadracing. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? :shock: 86,000 er ikke for alle 4 altså? :shock: SYKT mye da!

Nei, pr felg ja. Neste generasjons felger. 250000,- i felger, så tar du den summen minus det prisen på bilen er verdt så er det vel ikke så unormalt så lenge du ser det prosentvis sammenlignet med andre biler.

Men, enig, SYKT mye for ett sett felger. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kjørte faktisk der i forrige uke også! Da jeg så 3 stk brand new Mercedes på den lokale Shell stasjonen ante jeg ugler i mosen :D

Husker ikke om det var onsdag eller torsdag forrige uke, regna gjorde det ihvertfall og man kunne se MYE powersliding og buldrende/brommende V12'r lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, pr felg ja. Neste generasjons felger. 250000,- i felger, så tar du den summen minus det prisen på bilen er verdt så er det vel ikke så unormalt så lenge du ser det prosentvis sammenlignet med andre biler.

på sol.no står det dette om felgene:

PS: Seks nordmenn har kjøpt eller bestilt bilen som det bare lages 500 eksemplarer av i året. Petter Stordalen er en av dem. Fra listen over ekstrautstyr kan vi nevne at de turbin-inspirerte felgene koster 90 000 kroner

tror kanskje du har litt god fantasi vist du får dette til å bli 250000kr! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kjørte faktisk der i forrige uke også! Da jeg så 3 stk brand new Mercedes på den lokale Shell stasjonen ante jeg ugler i mosen :D

Husker ikke om det var onsdag eller torsdag forrige uke, regna gjorde det ihvertfall og man kunne se MYE powersliding og buldrende/brommende V12'r lyd.

denne har jo v8 da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på sol.no står det dette om felgene:

PS: Seks nordmenn har kjøpt eller bestilt bilen som det bare lages 500 eksemplarer av i året. Petter Stordalen er en av dem. Fra listen over ekstrautstyr kan vi nevne at de turbin-inspirerte felgene koster 90 000 kroner

tror kanskje du har litt god fantasi vist du får dette til å bli 250000kr! :)

Dette med felgene kan ikke stemme. For 90000 må være pr felg. Hadde det vært 90000 for alle 4 hadde det jo ikke vært noe spesielt. Leste i autofil eller et annet blad at de kostet ca 86000pr felg, pga utviklingen kostet mere en ventet.

Men, kan hende jeg tar litt feil, men det kjører jo en 750 her jeg bor, med 20" felger til 79000. Disse er vel 4år gamle. Kommer ikke på hvilket merke det er, men fete kanter er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...