PenguiN- Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=840434 DEN kunne jeg godt tenkt meg, men prisen var stivere en stivest..men men! automote bygg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 For mye å skrive? Ikke skrevet noenting jo. Gått veeeeeldig langt må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Sinnsykt rå bil den der ja..skal ikkje si det sikkert men tror nok det er Sivert Rolf som har bygd den ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 29, 2005 Forfatter Share Skrevet August 29, 2005 kanskje jeg selger audien og slår til på den der...må se litt...gammel og km er sikkert høy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 "For mye og skrive om" Jeg syns det er latterlig å si det i en annonse,blir bare irritert når jeg ser det.Skal du selge bil må du jo få frem mest mulig info i en annonse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 For mye å skrive? Ikke skrevet noenting jo. Gått veeeeeldig langt må jeg si Ha ha ha ! Rå bra ! Synes fakktisk ikke den der var stor tøffere en tøffelen min! Fronten var stygg,lexus lykter hører til på japanere og den er altfor laaav (min var like lav og den har subba vekk lakken i fram skjermene slik at man må sandblåse og lakkere opp) Kromma speil og annet stæsj.. blah... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Selv om denne bilen er litt overstyla, så er den blandt de peneste overstyla ihvertfall. Fjerna krom-speilene og kanskje orginale viskere så er dette en meget pen bil. Men, uansett, påkostet 200000,- , og si at dette kanskje er en 320\318 så er vel prisen litt høy. Hjelper ikke å kaste på full lakkering osvosv og regne med at prisen holder seg. Men, for all del, pen bil ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Ren voldtekt og prikken over i-en må være de kant-TSW Venom-lookalike-felgene... Fysj... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Det var Geir (kompis av Sivert) som bygde den bilen først. Den har vert lilla. Da var det ein 318. No er den modifisert litt ser eg. Trur den er ombygd til 325 med NOS og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 og prikken over i-en må være de kant-TSW Venom-lookalike-felgene... Fysj... Felgene er jo Schmidt hjul. Råe og dyre som F... TSW Venom er jo plenklipparhul i samenlikning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 29, 2005 Forfatter Share Skrevet August 29, 2005 lol, Schmidt Evolution det der, noe av det dyreste om jeg ikke tar feil..hihi, automote bruker KUN de felgene der på alle bygga sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Dæsken den bilen var stygg/ødelagt Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 29, 2005 Forfatter Share Skrevet August 29, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86291 GROMBIL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 hei. som jeg skrev på bilforumet så er den bilen solgt nå. Den befinner seg nå i bodø. bilen subba ikke i hjulbuene, er lakket en del ganger, da han som solgte den er billakkerer, og veldig perfeksjonist:) Er ombygd fra 318 til 325, er ikke nos på den. men er chip, filter og effektanllegg. Tror det er sports clutch også. Ble byttet i en bmw cab 318 fra bodø som ser nesten helt lik ut. han som eide den nettopp lakket det sølv greiene foran selv. Han skal kanskje gjøre det samme med den cabben han har fått nå. er schmidt felger ja,langt i fra noen billige felger. ble byttet i denne, det stod også schmidt felger på denne cabben: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elgx Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Så den på gatebil i kr.sand nettopp, den sølvlakken på panseret så ut som den var spydd på, etter min mening en "ødelagt" bmw... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå