Gå til innhold

FET BMW!

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For mye å skrive? Ikke skrevet noenting jo. Gått veeeeeldig langt må jeg si :lol:

Ha ha ha ! Rå bra !

Synes fakktisk ikke den der var stor tøffere en tøffelen min!

Fronten var stygg,lexus lykter hører til på japanere og den er altfor laaav (min var like lav og den har subba vekk lakken i fram skjermene slik at man må sandblåse og lakkere opp) Kromma speil og annet stæsj.. blah...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om denne bilen er litt overstyla, så er den blandt de peneste overstyla ihvertfall. Fjerna krom-speilene og kanskje orginale viskere så er dette en meget pen bil. Men, uansett, påkostet 200000,- , og si at dette kanskje er en 320\318 så er vel prisen litt høy. Hjelper ikke å kaste på full lakkering osvosv og regne med at prisen holder seg.

Men, for all del, pen bil ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

som jeg skrev på bilforumet så er den bilen solgt nå. Den befinner seg nå i bodø.

bilen subba ikke i hjulbuene, er lakket en del ganger, da han som solgte den er billakkerer, og veldig perfeksjonist:)

Er ombygd fra 318 til 325, er ikke nos på den. men er chip, filter og effektanllegg. Tror det er sports clutch også.

Ble byttet i en bmw cab 318 fra bodø som ser nesten helt lik ut.

han som eide den nettopp lakket det sølv greiene foran selv. Han skal kanskje gjøre det samme med den cabben han har fått nå.

er schmidt felger ja,langt i fra noen billige felger.

ble byttet i denne, det stod også schmidt felger på denne cabben:

845114-bilde1-bilde042.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...