DaggEn Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Hvor mye koster slike Schmidt Evolution felger då?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 For mye å skrive? Ikke skrevet noenting jo. Gått veeeeeldig langt må jeg si det der er ikke mye for en bmw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hel2810 Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Dæsken den bilen var stygg/ødelagtPatrick B Helt enig! Typisk "kebabtralle" det der:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Dæsken den bilen var stygg/ødelagtPatrick B Helt enig! Typisk "kebabtralle" det der:-) Bra at ikke alle BMW eiere er blodharry, uten at jeg skal begynne å kritisere andre sine meninger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hel2810 Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 Dæsken den bilen var stygg/ødelagtPatrick B Helt enig! Typisk "kebabtralle" det der:-) Bra at ikke alle BMW eiere er blodharry, uten at jeg skal begynne å kritisere andre sine meninger... Hehe! Fint at meningene er forskjellige, for ti år siden hadde sikkert den bilen vært drømmebilen (er 29 år nå), uansett synes jeg ikke overdrevent styling og dekor passer på en BMW. Litt senka, fine felger (uten at de så store og brede at de tar knekken på kjøreegenskapene), bort med gule blinklys og endring på smådetaljer synes jeg kult. 520`en min er dønn orginal nå med gule blinkers og 15 toms org BMW felg. Det må gjøres noe med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 Sinnsykt rå bil den der ja..skal ikkje si det sikkert men tror nok det er Sivert Rolf som har bygd den ja.. Jeg kan avvise den påstanden, det er ikke Automote som har bygd den der... Helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå