Gå til innhold

Norges styggeste og mest jalla E36??

Mangel
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er enhvers plikt å knekke av stylingen om de ser en slik bil

det går en bmw 320 her på stord bruker og stå på spar\haga bilen er veldig pen egentlig bra gjenomført med styling felger osv den har e46 front meiner eg og resten er vel mtech tror eg er ikkje heilt sikker!

Men kver jevla gang eg ser denne bilen har eg lyst og rive av denne helvettes vinga som er bakpå den er sikker 30 cm høg fyfaen så stygt! eg er helt sikker på at bilen hadde vert solgt vist den hadde vert fjernet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nss, hva faen er det du sitter og sier på et forum? sikkert en pakkis som eier den? er du idiot eller har du bare sløv hjerne halvdel, kanskje du skulle passe kjeften din og komme deg ut her ifra?

Ok da, sikkert en PAKISTANER som eier den. Fornøyd? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns sjøl at bilane ikkje var av de penaste, men tror vi har sikra oss to stk bmw eigara med kanskje meget høg kompetanse på bmw, som IKKJE blir medlem av bimmers.. les: fullt reg nr... tror neppe de syns at bilene deres er urstygge! kun til ettertanke..

Ikke noe stort tap! De har ikke høy kompetanse på BMW når de voldtar BMW sitt navn på den måten der.

Som en annen sier over her så skal BMW stå for stil, eleganse og kvalitet. Syns det var bra sagt.

Jeg synes til og med hvite bliklys og M-tech styling er på kanten. Vurdert å sette på gule blinklys igjen lenge nå. En BMW skal se ut sånn den gjorde da den rullet ut fra fabrikken! Eneste som er lov er senkning og fine felger i mine øyne (helst BMW sine egne felger eller BBS). Alt annet er bortkasta tid og penger og nedgradering av bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...