Dr_S Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Pen BMW Mer og mer vanlig med Vader ser jeg... Litt vanskelig når de gikk ut av produksjoen for lenge siden vel? haha, håper det var ment på spøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Fiiiiiiiin! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 2, 2005 Forfatter Share Skrevet September 2, 2005 Noen som vet hvordan jeg får løsna de deksla som sitter "oppå" fronthøytalerne? Har prøvd meg litt, men er så eksremt redd for å ødelegge noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Hvis det er dem som står i sparkepanelene, så tar du bare en syl, el.l. å vipper dem av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 2, 2005 Forfatter Share Skrevet September 2, 2005 Hvis det er dem som står i sparkepanelene, så tar du bare en syl, el.l. å vipper dem av. Fikk årna det jeg Så nå er kablene til anlegget strekt, mangler bare å få liv i forsterkeren Hvor jordet du ledningen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Det er pusset rent ved den ene bolten på høyre støtdemper bak (bare dra litt i trekket så kommer du til der) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Nå har jeg noen rykende ferske bilder av bilen med mine angeleyes. Ble ikke så hakkanes gæli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 ble bra det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Liker det interiøret der, det er dritt kult ellers en meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Kjempe stilig bmw du har fått deg der ja, ble over naijs med nye lykter oxo da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Har den bilen gått i M&R før? ser det er UR skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Har den bilen gått i M&R før? ser det er UR skilt. Det veit jeg ikke du! Hør med Tåmi her på forumet, han som eide bilen før meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Så bra ut dette her Lars. Bilen ble tatt inn til molde i '98? å gikk noen år der oppe, før den ble solgt til rogaland, hvor den hadde 2 eiere før Lars kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Perfekt styla den der. Akkurat sånn det skal være. Skikkelig tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå