Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tror de røde led-lyktene kan bli kule på sort bil jeg, vil selvsagt være mange fra orginalpolitiet som vil hate det men. Har sorte selv, de ser litt rare ut egentlig.

Har du noen bilder av de lyktene på bilen?

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Så ikke så galt ut det, men muligens jeg liker røde bedre. Er fare for at jeg bare beholder de jeg har og... Men har ivertfall satt broderen i gang med photoshop nå :)

Skrevet
Regner med du fikk en god buddy-pris på lakkeringen, men hvor mye sånn ca er det for ola normann? Tenker da selvsagt ikke på oslopriser, og etc ;)

Er ikke sikker på hvor mye man må ut med. 30-40.000? Hva er Oslopriser? Hehe.

Hehe. Ikke det at jeg bor i oslo, men har hørt at en hellakkering kan komme på rundt 25-30 000,- (og da snakker jeg normal metallic lakk, uten perlemor).

Menne... Du vet altså ikke prisen nøyaktig på lakkeringsjobben på bilen?

Vurderer nemlig perlemoreffekt til min hvite bmw.

Skrevet

Hm, 25-30.000,- er vel ikke så galt det om det gjøres skillelig med pussing osv? Jeg vet hva jeg ga for min lakkjobb ja, men det vil jeg ikke løpe rundt med :P Er bare å ringe rundt til forskjellige og høre hva de tar for det. En jeg kjenner henta nettop sin bil hjem, hadde fått knalltilbud på 10.000 for alt forarbeid +lakking. Så visst helt forferdelig ut, lakkereren hadde ikke demontert noe, bare sprøyta på.

• 3 months later...
Skrevet

3700,- pluss frakt på GS/Os :? Merkelig nok er disse to de eneste som har de lyktene :x Gidder ikke betale så mye, så blir nok andre type lykter istedet :cry:

Skrevet

Nja. Litt uvant bare. Tror det kan bli en bra kombinasjon. Blir som vanlig lys i midten med LED rundt. Dessuten var den klare stripa nederst lenger og tydeligere enn den andre versjonen, som hadde en klar stripe halvveis med rødt innerst. Syns ikke noe særlig om den løsningen. Så designmessig var dette en forbedring. Har sett denne lykta på ebay før, men ikke på noen nettbutikker. Får se hvordan det blir på bil da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...