bjirn Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=853625 Denne bilen var iogforseg ganske pen utvendig... Puss ned og poler felgene, og få på litt mindre profil på dekkene... Så er den gull... Men se interiøret da? Går det ann å få mer dritt inn der? HERRE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Direkte smakløst vil jeg påstå...og hvorfor i alle dager har fyren (jeg tar det som en selvfølge at bilens eier er hankjønn) klebet Ferrari klistremerker på siden av forskjermene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 jeg fårstår ikke att noen kan være fornøyd med bilen sin når den ser slik ut.. offffff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Merkelig at noen kan gjøre dette med bilen sin . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Off. nei dette var skamfullt. Denne vil jeg helst bare glemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 men bare for å få det i det rette så er den fyren som er oppskrevet på annonsen uvitende om dette... er noen som har lagt inn en "kødde" anonse.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Utstyr 6 gir, ABS, Aircondition, Alarm, Alu. felger, Cruisecontroll, El. just.speil, El. vinduer x 2, Farget glass, Fjernst./Sentrallås, Kjørecomputer, Radio/kassette, S./V. hjul, Sentrallås, Servo, Skinn, Skinn ratt, Soltak, Sport understell, Sportsseter, Utetemp., Varmeseter, Metallic, 6 gir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WAR_lock Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 kasett spiller og nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 må være fargeblind han der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim S Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Vedkommende har nok overdrevet stylingen en smule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 syntes nå bilen så helt grei ut utenfra jeg vist du ser bort fra ferrari klistermerkene og luftinga på panseret, kunne også fått riktig dimensjon på dekka da, min mening i hvertfall, men interiøret var rett jæ****.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Er han fargeblind eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Ser ut som polakker/russere har stylet den edit: ser ut som et tyrkisk flagg eller.no ved rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Må være vondt å kjøre denne bilen her.. Må da bli blenda av alle fargene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Var pen utvendig hvis man ser bort ifra ballongdekka, og få nå av Ferrari klistremerkene... De hører bare hjemme på Ferrari! Interiøret var fucka:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå