BalleKnalle Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Hmm.... NAM, NAM MMMMM! den fallt jeg for også! de felgene passer veldig bra på E30 M3! Hadde ikke Kongehelle Bil en sort E30 M3 til salgs en gang. Lignet på denne bare med hvite Ac Schnitzer type II felger... Den så sinnsykt pen ut... Skulle likt å sett noen bilder av den az... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Den dagen du får inn Diebels Alt M3 skal jeg bestille tvert:P Den kommer Må bare si at jeg synes E30 M3 er rå bil og at jeg nok holder en knapp på den første som er avbildet med M-stripene,men er mange andre bra alternativer blant bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Den dagen du får inn Diebels Alt M3 skal jeg bestille tvert:P Den kommer Må bare si at jeg synes E30 M3 er rå bil og at jeg nok holder en knapp på den første som er avbildet med M-stripene,men er mange andre bra alternativer blant bildene Feilen med Diebels alt er at det ikke er noe særlig til øl i forhold til warsteiner! Men nå ble jeg kanskje litt vel OT her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Hadde vært fint å eid denne garagen med innhold da:) Her har vi jo 9`ern å gitt , fått seg en trøkk den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Den øverste samt den nederste(kongefete felger) var flotte M'er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 2, 2005 Forfatter Share Skrevet September 2, 2005 og mine favoritt felger: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 En salig blanding.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Enda en fin en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Enda en fin en.. Det der er en 88' 325 det. Med M5 3.8 l. Ikke en helt urørt motor for å si det mildt Bilsport 1-2 2004 Kun skjermbreddere der i går'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 "Brutalt" er ordet... I svenske bilsport nå er det bilde av 2 e30 m3 på coveret. En koksgrå og en orange. Den ene hadde hvertfall en m5 motor. Mener jeg har lest om dem i et blad tidligere. Ingen på forumet her det? Blodstrøkene hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 For de som synes det er dyrt å kjøpe en sånn,kan jo prøve her da http://www.tinycars.no Hva er prisen på de modellene? Kunne vært interessant med et par på hylla på kontoret mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Enda en fin en.. Det der er en 88' 325 det. Med M5 3.8 l. Ikke en helt urørt motor for å si det mildt Bilsport 1-2 2004 Kun skjermbreddere der i går'n Oki , men uansett så var den i hvertfall megastrøken da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 ":1xdnx2ak]"Brutalt" er ordet...I svenske bilsport nå er det bilde av 2 e30 m3 på coveret. En koksgrå og en orange. Den ene hadde hvertfall en m5 motor. Mener jeg har lest om dem i et blad tidligere. Ingen på forumet her det? Blodstrøkene hvertfall. Det er fire stykker de skriver om, i samme artikkelen. Det er tre kompiser som har de. Helge Vik har to av de, mens det er to andre karer som eier de to andre. Den oransje er en 316i som er ombygd til M3, og som har E36 M3 3.2-motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Helge Vik er stadig et navn som går igjen når det gjeler e30 ser jeg... Skulle tatt et kurs hos ham tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå