Gå til innhold

Gruppekjøp på Xenon-kit, les mer her

Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Fristen har blitt utvidet til 9 september.

Har tre bekreftede bestillinger:

Thomas S. 1xH7

Leif O. 1xH7

Kim K. 1xH7

Kan få innkludert tre bestillinger ekstra fra en Opelklubb på vestlandet.

Med 6 bestillinger registrert er prisen nede i 2190 kr. 4 bestillinger til så er vi nede i 1990.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fristen har blitt utvidet til 9 september.

Har tre bekreftede bestillinger:

Thomas S. 1xH7

Leif O. 1xH7

Kim K. 1xH7

Kan få innkludert tre bestillinger ekstra fra en Opelklubb på vestlandet.

Med 6 bestillinger registrert er prisen nede i 2190 kr. 4 bestillinger til så er vi nede i 1990.

prisforskjell på 6000K i forhold til 8000K/10000K

har H7 pærer.

en kompis har 8000K pærer, når disse pærene blir varme gir de et helt hvitt lys fra seg. deilig å kjøre med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering

Antall bestillinger er nå oppe i 8 stk

Thomas S. 1xH7

Leif O. 1xH7

Kim K. 1xH7

Kristian T. 1xH7

Steffan C. 1xH1

+3 eksterne bestillinger.

2 bestillinger til så får vi prisen ned i 1990.

5400/6000k/8000k/10000kelvin skiller ingenting i pris. Hvis du er i tvil om fargetemp kan du bestille med et ekstra sett med pærer for 800 kr eller bestille dette av meg i ettertid.

5400k gir et mer orginal look men ikke like bra lys som 6000k som er optilmal i forhold til lummen (styrke)

6000k er virkelig å anbefale gir passelig blått lys uten å gå utover lysstyrken.

8000k gir det blåeste lyset og mest egnet for show.

10000k begynner å gå over i grønn-turkis, skuffende farge synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil ha xenon til e36..

men hvilke må jeg bestille for at det går gjennom eu kontroll.. slik at de justerer seg selv i dumper osv?

og prisliste?

forskjellen på h1 og h7?

Takk til DR_s for lyspærebildene av vanlige H1 og H7 pærer.

Automatisk høydejusterbar reflektor justerer seg kun ved oppstart i tilfelle du er tungt lastet. De justeres ikke i dumper o.l.

Eu-kontroll vil du ikke få problemer med, selv uten godkjenning. Hvis ikke du treffer på helt feil mann på feil tid. Ellers må du finne deg i å bytte deg ut xenonpærene før kontroll og montere dem i igjen etter kontroll. (Fort gjort) For å bygge om til auto høyde er litt vanskelig på e36 tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg har et slik sett liggende, men har ikke fått montert dette fordi jeg rett og slett er usikker på hvor jeg skal gjøre av ballastene :? Jeg lurte på om det er noen hær som har montert et slikt sett i en E36. Og hvor de evntuelt gjorde av ballastene. Liker å ha det litt på stell så det slipper å henge å dingle eller se uryddig ut i motor rommet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg har et slik sett liggende, men har ikke fått montert dette fordi jeg rett og slett er usikker på hvor jeg skal gjøre av ballastene :? Jeg lurte på om det er noen hær som har montert et slikt sett i en E36. Og hvor de evntuelt gjorde av ballastene. Liker å ha det litt på stell så det slipper å henge å dingle eller se uryddig ut i motor rommet!

Monter de bak den skinna som er bakom frontfangeren.. Dit jeg skal flytte dem når jeg bytter frontlykter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...