KDybvik Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 I dag eller i morgen kommer settene våre. Endelig! Har to måter å ta betalingen på, for deg er det mest lønnsomme -forskuddsbetaling, da blir portoen 97 kr med norgespakke. -oppkrav porto kommer på 170 kr. På alle bestillingene vi har hatt på VWAudiforumet (nærmere 100 sett) ble forskuddsbetalt. Ingen oppkrav. For deg som har bestillt men ikke leser dette sender jeg ut mail til dem som har bestilt på mail. Kontonummer for forskudsbetaling blir sendt ut på epost. Svar på SPM: Ekstra pærer kan alltids kjøpes hos meg i ettertid, prøver å holde et lager på slikt. Du får ny pære med ledninger og gummipakning. På E46 kan det monteres H7, du må bare borre hull til ledningene bak pære i koppen på¨bildet. mvh Karl R. Dybvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Noen som har fått pakke i posten og fått montert nå? Mitt sett kommer i morgen tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Førstemann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Montert også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Nei, altså.. førstemann til å montere samt legge ut bilde. Pakka mi kommer nok også i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Spora pakka mi nå, den er ankomet postkontoret som ligger rett over gata hos meg . Blir nok ikke førstemann som monterer, tror jeg skal bestille angel eyes lykter fra Koed, så monterer alt da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Mobilkamera dessverre, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Ble bra det der.. Fornøyd?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMyE39 Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 pakka ankom mitt postkontor torsdag, fikk henta den tildlig på fredagen og monterte i fredagskvelden gitt =) resultet kan sees i denne tråden http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=68119&page=5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 pakka ankom mitt postkontor torsdag, fikk henta den tildlig på fredagen og monterte i fredagskvelden gitt =)resultet kan sees i denne tråden http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=68119&page=5 Det blei jo skikkelig bra, henta pakka mi idag. Var monteringen grei eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Monteringen er grei nok den. Problemet er å finne en plass for de klumpene som følger med... Hos meg ligger de bare bak der et sted nå - og jeg får ikke på det dekselet bak lyktene. Men men... lyset er ufattelig mye bedre enn før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMyE39 Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 mhm, lyset er villt mye bedre joda, monteringen var a grei nok den, bare samle tankene litt og så er det bare å begynne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Har montert mitt sett også nå! Så lett at selv mor fikser dette.. Gleder meg til mørket siger på nå! PLUG & PLAY.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Bilder! Bilder av min i signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Bilder! Bilder av min i signaturen min. Deilige baklykter! Hvor kjøpte du dem? (vet at mange har forskjellige typer..men da slipper jeg å surfe rundt til krampa tar meg) Pris for dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå