hagenisse Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Schmiedmann. De er dessverre ikke fullt så deilige i dagslys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Schmiedmann. De er dessverre ikke fullt så deilige i dagslys. Mulighet for å få slengt opp et bilde av dem i dagslys før mørke faller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Bilder! Bilder av min i signaturen min. Kommer...! Var virkelig trist å sette på langlysene nå! Så ut som det sto i gule pærer! Hvilke H1 pærer av den vanlige sorten gir mest hvitt lys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Mulighet for å få slengt opp et bilde av dem i dagslys før mørke faller? Bøtt åff kårs. Var virkelig trist å sette på langlysene nå! Så ut som det sto i gule pærer! Nedtur det der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Og et bilde i samme setting og samme lys med lyktene tent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Da må jeg vente til i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Er det LED pærer i baklyktene dine eller ser det bare ut sånn på grunn av utformeringen av lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Er det LED pærer i baklyktene dine eller ser det bare ut sånn på grunn av utformeringen av lyktene? Se i signaturen hans (eller klikk her: http://home.online.no/~kimkart/isbil_by_night.jpg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 LED ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Idag kom endelig mitt sett også, gleder meg som en unge til å få de på ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Har alle som bestilte til sin beemer fått montert settet sitt nå da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Har ikke montert ennå, venter på nye lykter som jeg har bestillt fra Koed. De kommer enten idag eller imorra . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Har ikke montert ennå, venter på nye lykter som jeg har bestillt fra Koed. De kommer enten idag eller imorra . Kvitte deg med de gamle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Ja, tenkte det, du får komme med et bud . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Her er et par bilder etter montering av Xenon. Bilder tatt i dagslys.. Bilen ble rubbet, polert og fikk en lakkforsegling i går kveld for den nette sum av 700,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå