BalleKnalle Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 flere bilder på germancarfans.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Har ikke helt klart å `svelge` den 1-serien enda jeg... men pen blåfarge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Hmmm... Nå begynner man i alle fall å ta et steg eller to i riktig retning... Jeg tror jeg må laste ned de bildene og ta meg en tur inn i Photoshop hvis jeg får tid i løpet av dagen jeg... Er forresten enig meg deg Aguilera, den ER vanskelig å svelge utseendemessig. Har hatt en slik en i tre uker nå, det føles ikke som en BMW på en måte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 ikke akkurat en vakker bil men.det var en på autofil messa i fjor den var litt råere enn denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 jeg har begynt og like den jeg.. men jeg må bare si d att jeg synest audi a3 er penere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Den M-pakken var mye bedre enn den første de kom med. Begynner å likne noen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 1, 2005 Forfatter Share Skrevet September 1, 2005 Er vel en vanesak egentlig ja....liker den bedre nå enn i begynnelsen....Og med litt stash fra Hamann så blir den jo ikke akkurat styggere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Utrolig hva litt Photoshop kan gjøre med en bil... En blå: Og en rød til ære for Aguilera (og meg... ) Var den letter å svelge nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 M-pakke front-fangeren var jo grusom! Bakfangeren med 2 potter på hver side hadde vært tøfft Ellers så liker jeg faktisk 1-serien ganske godt jeg.. Senka med 18" hjul og angeleyes så er den grisefet! Gleder meg til det kommer en Coupe utgave av denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Jeg liker 1-serien. Tenk da at en helt original 130i, som er i golf-klassen å regne, kjører nürburgring på drøye 8 minutt. Rått!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 jeg syns bilen er pen jeg, litt spesiell:) men jeg tror den bilen der egentlig trenger noen skikkelige fete kant felger, tror den blir mye penere utseende messig da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Og en rød til ære for Aguilera (og meg... ) Var den letter å svelge nå? Hehhe, NYYYYDELIG rødfarge :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Henrik, med samme du er så godt i gang. Ta å photoshoppe på et par skikkelige bremser. At BMW aldri kan lære..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Er vel en vanesak egentlig ja....liker den bedre nå enn i begynnelsen....Og med litt stash fra Hamann så blir den jo ikke akkurat styggere... Her begynner vi å snakke ja;) Denne var veldig fin, d synest i hvertfall jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Skjønner godt at GOLF selger færre biler. 1 serien blir helt klart vår neste konebil . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå