jcvold Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 ligner på en ///M roadster cupe den blå øverste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Unnskyld, men hva er en roadster coupé? Roadster = to-seters cabriolet Coupé = to-dørs bil med tak. Ofte lavere og mer langstrakt enn sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 du vet hva jeg mener.en z3 med tak! ikke akurat pent,men likte 1 serien bedre. heter det ikke "m-roadster" den z3`en med 321 hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 du vet hva jeg mener.en z3 med tak! ikke akurat pent,men likte 1 serien bedre. heter det ikke "m-roadster" den z3`en med 321 hk? Den heter M Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Jeg innrømmer glatt at jeg skjønte hva slags bil du tenkte på. Det var bare en annen måte å gjøre deg oppmerksom på at det du skrev var feil. Roadster coupe er like selvmotsigende som pickup stasjonsvogn. M6 Bjørn har allerede sagt hva den bilen du tenkte på heter. Z3 ble levert i 2 grunnutgaver: roadster (med avtagbart stofftak) og coupe (som M6 Bjørn har i avataren sin). M-utgavene av disse bilene het M roadster og M coupe, begge hadde M3-motoren med 321 hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Liker bilen jeg, selfølgelig er det ikke den peneste bilen BMW har, men må faen meg si at den er rå i og med den eneste i "golf-klassen" med bakhjulstrekk! På det bilde av motorrommet, seksern er trukket Laangt bak Damn BMW kan vektfordeling, alle Bilprodusenter kan jo gjøre det, men ikke alle prøver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 M6 Bjørn har allerede sagt hva den bilen du tenkte på heter. Z3 ble levert i 2 grunnutgaver: roadster (med avtagbart stofftak) og coupe (som M6 Bjørn har i avataren sin). M-utgavene av disse bilene het M roadster og M coupe, begge hadde M3-motoren med 321 hk. who cares, den er schtøgg!!! de burde kun laget de uten tak! (no offence hvist noen har en slik) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 M6 Bjørn har en slik da! Derav avataren... BMW har tross alt ordtaket Freude am Fahren, og Z3 Coupe er 50% stivere enn Z3 Roadster. M.a.o. den har mye bedre kjøreegenskaper! Noe som jo passer merkets profil ypperlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Nå er vel ikke denne tråden en Z3 Coupe diskusjon,men når jeg bestemte meg for å kjøpe meg ny bil(Z3) var det kun Coupeèn som var aktuell for meg..... Fordi jeg personlig syns det er en spesiell og tøff liten bil som ikke er blant de vanligste i gata. Kjøreegenskapene er eksepsjonelt gode. jcvold har du sett en Z3 Coupe på nært hold eller sittet/prøvekjørt en? Hvis du ikke har det tror jeg du kommer til å forandre mening når du ser en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Jeg må si at z3 coupe er en bil jeg bare mer og mer liker utseende på. Rare, men stilige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Man kan nok ikke kalle den pen nei. Tøff deriomt! Jeg har alltid likt den meget godt. Eksen likte Z3 roadster, og nærmest hatet Z3 coupe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Det er mange som sier at 1-serien har forhjulstrekk, stemmer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Jepp. Og griser kan fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Nei!! Det stemmer ikke! Til de som sier noe sånt så kan du bare le høyt og hjerterått av de - du får lov av meg! BMW har til dags dato aldri levert FWD! De har eid Rover som hadde FWD, og de eier Mini som er FWD, men med propellen på panseret er det kun RWD + 4WD på noen modeller. Edit: Argh!! Her om dagen ble jeg "slått" med 4 sekunder på BMW CCN-forumet, og nå med 2 sekunder her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Your powers are weak, old man. Edit: Ikke edit så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå