Gå til innhold

Bilder av 130I med M-pakke


BalleKnalle
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg innrømmer glatt at jeg skjønte hva slags bil du tenkte på. Det var bare en annen måte å gjøre deg oppmerksom på at det du skrev var feil.

Roadster coupe er like selvmotsigende som pickup stasjonsvogn.

M6 Bjørn har allerede sagt hva den bilen du tenkte på heter. Z3 ble levert i 2 grunnutgaver: roadster (med avtagbart stofftak) og coupe (som M6 Bjørn har i avataren sin). M-utgavene av disse bilene het M roadster og M coupe, begge hadde M3-motoren med 321 hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker bilen jeg, selfølgelig er det ikke den peneste bilen BMW har, men må faen meg si at den er rå i og med den eneste i "golf-klassen" med bakhjulstrekk! På det bilde av motorrommet, seksern er trukket Laangt bak :P Damn BMW kan vektfordeling, alle Bilprodusenter kan jo gjøre det, men ikke alle prøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M6 Bjørn har allerede sagt hva den bilen du tenkte på heter. Z3 ble levert i 2 grunnutgaver: roadster (med avtagbart stofftak) og coupe (som M6 Bjørn har i avataren sin). M-utgavene av disse bilene het M roadster og M coupe, begge hadde M3-motoren med 321 hk.

who cares, den er schtøgg!!! de burde kun laget de uten tak!

(no offence hvist noen har en slik)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel ikke denne tråden en Z3 Coupe diskusjon,men når jeg bestemte meg for å kjøpe meg ny bil(Z3) var det kun Coupeèn som var aktuell for meg.....

Fordi jeg personlig syns det er en spesiell og tøff liten bil som ikke er blant de vanligste i gata.

Kjøreegenskapene er eksepsjonelt gode.

jcvold har du sett en Z3 Coupe på nært hold eller sittet/prøvekjørt en?

Hvis du ikke har det tror jeg du kommer til å forandre mening når du ser en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!! Det stemmer ikke! Til de som sier noe sånt så kan du bare le høyt og hjerterått av de - du får lov av meg! :)

BMW har til dags dato aldri levert FWD! De har eid Rover som hadde FWD, og de eier Mini som er FWD, men med propellen på panseret er det kun RWD + 4WD på noen modeller.

Edit: Argh!! Her om dagen ble jeg "slått" med 4 sekunder på BMW CCN-forumet, og nå med 2 sekunder her! :-({|=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...