Gå til innhold

Bilder av 130I med M-pakke


BalleKnalle
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjønner godt at GOLF selger færre biler. 1 serien blir helt klart vår neste konebil :lol: .

Ehh hvor har du vært de siste 30 årene?

Golf selger fortsatt som hakka møkk noe den alltid har gjort. Golf er faktisk den nest mest solgte bil modellen i Norge rett etter Toyota Corolla. BMW har ikke en eneste modell blant de 30 mest solgte bilmodellen i Norge. Audi har flere.

Jeg vet godt hvilke bil jeg ville valgt mellom nye A3 og 1-serien. A3 er mye penere, stiligere og tøffere. Samme med nyeste Golf. BMW må kjerpe seg. Gleder meg til 1-serien får face lift.

Synes Z3 og M coupe er en utrolig tøff og spesiell bil jeg. Et veldig godt valg. Mangler baksete og bagasje plass men.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel ikke denne tråden en Z3 Coupe diskusjon,men når jeg bestemte meg for å kjøpe meg ny bil(Z3) var det kun Coupeèn som var aktuell for meg.....

Fordi jeg personlig syns det er en spesiell og tøff liten bil som ikke er blant de vanligste i gata.

Kjøreegenskapene er eksepsjonelt gode.

jcvold har du sett en Z3 Coupe på nært hold eller sittet/prøvekjørt en?

Hvis du ikke har det tror jeg du kommer til å forandre mening når du ser en.

jepp,det har jeg,og som sagt : no offence.lykke til med ny bil.vurderte z3 jeg og faktisk.en med etternontert turbo,180 gamp.får se til våren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...