flaa400 Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Hei jeg skal sette inn en 3,5 liters motor i en e28 2,8l. Må jeg bytte girkasse, kardang og klokke? Eller vil det funke med det som er fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Hvis bilen din har vært en 6-er tidligere tror jeg at M535i motoren nok passer rett på girkassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Ja selfølgelig har den vært 6- er tidligere, leste at det er en 2,8 nå...hehe. Ikke sikker på om ledningsnettet er det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teekay1983 Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Har ikkje så mye greie på dette, men det er mye snakk om følere på girkassen; om de er nødvendige eller ikkje (dersom det ikkje faktisk er følere på girkassen din da). Så er det vel også eit problem å utnytte motoren til sitt fulle med annen utveksling på girkassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Nå skrives det ikke hva modell denne motoren er, men jeg regner med at det er den gamle, og da er det følere på girkassa ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Hva med ledningsnettet til hjernen og slike ting? Givere til instrumentpanletet? Er dette likt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå