Rope Skrevet September 20, 2005 Forfatter Share Skrevet September 20, 2005 Jeg har ikke fått chippet min enda nei, nå er bilen inne hos autopower i oslo, lambda'en måtte byttes pluss at den gikk bare på 4 sylindere siden søndag så må fikse det først, men har heller ikke funnet noe yppelig sted i oslo området.... det ser ut til å bli "schmeideman" eller hvordan det skrives, trur det er det beste alternativet... skal klokke bilen fra 0-100 før og etter, og 100 til 150 osv.... se hvor man faktisk merker det, hvis man merker noe.....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 lykke til,min er chippet,og den drar fra andre 320`er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet September 20, 2005 Forfatter Share Skrevet September 20, 2005 blir nok ikke no chip før om lenge, må overhale toppen min eller alle ventlilene så det blir alt fra 8-12000kr så chip blir ikke før en stund... kjipt ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 bummer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Bytt til 325 eller 328 motor da.. slipper du å chippe for å få mere power!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet September 21, 2005 Forfatter Share Skrevet September 21, 2005 Bytt til 325 eller 328 motor da.. slipper du å chippe for å få mere power!! Jeg har jo 325 og 328 motoren passer ikke, da blir det noe styr med VANOS osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå