Gå til innhold

Hvor mange Hk i en Golf 3 gti ?

Divine
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rundt 150hk. Finner ikke noe 0-100 tid, eller nm noen steder på internett, VW er vel for flaue for å offentlig gjøre det :P

Fant ikke en damed shitt rundt det jeg heller..

Havnet bak en slik etter jeg slapp av dama på jobb i sted, og har hørt noen rykter om at de er sabla raske opp til 100. Han ga gass på eget iniativ, så jeg bestemte meg for og trøkke til jeg også. Hadde ikke noe som helst prob i hele helvete med og ligge en halvmeter fra ræva på han, mens han hadde gassen i bunden, så jeg slakka av litt (ga han en gløppe så jeg slapp og kjøre på han) Og jeg hadde heller ikke da noe problem med og kjøre rett opp i baken hans. Siden fyren kjørte som en kråke gjennom noen svinger ga jeg faen i og prøve og kjøre forbi. Han la seg helt tosk i svingene , så for og ungå og pressen fyren i grøft bremset jeg bare ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Standard Golf 3 GTI hadde 115 hk fra en 2liters suge motor...hvis jeg ikke tar helt feil..Det verste du kan kjøpe, forsikringsselskapet krever enorme summer for en 115hk Golf.

Jeg tror også at en Golf III "GTI" hadde 115 HK fra en 8 ventilers relativt gammeldags 2 liter sugemotor. Folkevogn fikk mye negativ pepper for den modellen og GTI utgaven av Golf IV ble litt bedre med 150/180 HK...og dagens utgave med 200 HK er ganske enkelt en fantastisk maskin som spiser BMW E36 323i/325i/328i og BMW E46 323i/325i/328i til frokost... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Standard Golf 3 GTI hadde 115 hk fra en 2liters suge motor...hvis jeg ikke tar helt feil..Det verste du kan kjøpe, forsikringsselskapet krever enorme summer for en 115hk Golf.

Trodde ikke den hadde så spinkle hk ?! Ikke rart jeg nesten kjørte i ræva på fyren da ! En 318 kan jo da holde den , og vil koste mindre og forsikkre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste om en Golf 3 GTI med 16v og 150hk. Men uansett så er ingen golf GTI(untatt siste) noe problem for en 325i da ;)

Jeg tror også at en Golf III "GTI" hadde 115 HK fra en 8 ventilers relativt gammeldags 2 liter sugemotor. Folkevogn fikk mye negativ pepper for den modellen og GTI utgaven av Golf IV ble litt bedre med 150/180 HK...og dagens utgave med 200 HK er ganske enkelt en fantastisk maskin som spiser BMW E36 323i/325i/328i og BMW E46 323i/325i/328i til frokost... :wink:

Skulle gjerne se en GTI som kjører fra en 325i eller 328i i svingene :) Det tviler jeg litt på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke den hadde så spinkle hk ?! Ikke rart jeg nesten kjørte i ræva på fyren da ! En 318 kan jo da holde den , og vil koste mindre og forsikkre :D

Ja, ville nok ha vært billigere, sprekere og ikke minst BEDRE å kjøpt en 318i framfor en Golf 3 GTi...Far min hadde en 2000mod Golf 4 GTi 180hk chippet til 210hk...DEN kjørte fletta av mye rart den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ville nok ha vært billigere, sprekere og ikke minst BEDRE å kjøpt en 318i framfor en Golf 3 GTi...Far min hadde en 2000mod Golf 4 GTi 180hk chippet til 210hk...DEN kjørte fletta av mye rart den :D

Når man komme opp i det heste antallet der, og med en lett bil går det bra :wink: Fant et par på www.autodb-no , det stemmer nok med 115 hk *lol* ja ja, den er jo lett, men irriterer meg at jeg ikke finner noen 0-100 tid på bilen :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste om en Golf 3 GTI med 16v og 150hk. Men uansett så er ingen golf GTI(untatt siste) noe problem for en 325i da ;)

Skulle gjerne se en GTI som kjører fra en 325i eller 328i i svingene :) Det tviler jeg litt på

Golf V GTI har ingen problemer med E36/E46 325i/328i hverken i svingene eller rett fremover...utviklingen går fort fremover... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...det er nok GTI som gjer at forsikkringsselskapet steilar....bilen er då ikkje sprek ein gong (sett i dagnes målestokk) Men det er klart at føraren av ein GTI vert ekstra sprek...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...