Kevin=) Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 JAJA folkens, da har dagen kommer. Nå sitter jeg her med skikkelig reisefeber. Nå skal jeg flytte til usa, nærmere bestemt daytona beach i florida. Skal studere til å bli pilot der. Er tilbake om to år og skal nok holde meg oppdatert her på bimmers. Kommer til å savne jenta mi, familie og så klart dere vennene mine masse!! Mvh Kevin Patel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 lykke til å god tur. det blir sikkert kanon gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 ...GOD TUR!, men det er vel berre å logge seg på, og ha kontakt med moderlandet! ...send litt bilder frå vakkre Daytona, det er masse gøy å ta bilder av der...eks billøp, damer(med bilar)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 ...ein ting til.... kva type utdanning? Helikopter eller fly? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 GO TUR Kevin!!!! Kos deg masse,og legg ut noen solfyllte bilder her når du får anledning... vi har jo ikke sol her i Norge lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 god tur! Florida i 2 år hadde ikke skada nei! men hadde tatt med dama jeg ja! får håpe de orkanene har roa seg borti der nå da..skumle greier det der.. å kjøp deg FEIT bmw borti der da! skambillig vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 God tur og lykke til! Blir spennende dette for deg. Have fun under the sun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 jepp.. GOD tur 2 år går fort... faktisk.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Good tur, and "God bless America" pfff... Bush crap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 god tur a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36turbo Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 God tur da! Vi skal passe på jenta di vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 hehe, dette er pilot for fly ja. naa er jeg vel fremme i daytona beach og det er rundt 30 grader her.. skriver mer senenre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Heldigrisen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå