MacSi Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Hvis du hadde lest litt om historien til Flossmann kitet.. så ville du se at Det er eisenmann i tyskland som har designet banekitet til bmw.. sammen med bmw.. og det kittet vi kan kjøpe er en gate-kopi fra samme produsent med litt mer "looks" enn bare racing.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Nei, nå tror jeg du misforstår teksten på den siden litt. This body kit was originally co-developed with BMW motor sport division for race purposes. Det er ikke det samme som at Eisenmann har designet banekit'et til BMW, det er det BMW Motorsport som har gjort! Men BMW og Eisenmann har tydeligvis hatt et samarbeid når det gjelder dette kit'et som brukes i GT- og GTS-seriene. Ikke unaturlig at BMW Motorsport selger tjenester til team som ønsker å kjøre med en BMW. Både bildene av race- og gate-utgaver på den siden har markante forskjeller fra BMWs egen GTR. Ta frontspoileren på E36en f.eks., JUDD sin utgave bygger MYE mer framover enn BMWs egen variant. Og de rillene som er i selve hjulbuen på framhjulet både på E36 og E46 finnes ikke på originalen fra BMW. Jeg har forresten brosjyren på E46 GTR Strassenversion liggende i en skuff ved siden av PCen her, så jeg vet hvordan den ser ut. Flossmann-kit'et er ikke SÅ likt... Jeg ser at denne Flossmann er en del av JUDD racing team. Dette teamet ønsket faktisk å kjøpe en M3 GTR V8 racemotor fra BMW, og stod på ganske hardt for å få tak i en, men fikk blankt nei. Istedet kjører de med en JUDD-motor, derav navnet på teamet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 det er ett quest wide body kit... det koster ikke mer enn 1995 dollar + moms + frakt hjem så denna stylinga er fult muligt og gjennomføre får sjekke litt hva biltrangsynet sier om denna stylinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Et søk på Quest Wide Body i Google ga flere treff på akkurat dette kit'et ja ser jeg. Da er det m.a.o. flere leverandører av samme typen kit, men til litt forskjellig pris, og muligens litt forskjell i kvalitet og i detaljer på design. Kan ikke forstå hvorfor dette ikke skulle bli godkjent på en trafikkstasjon, så lenge du ikke blender blinklysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 hvis ikke jeg er fornøyd med kvaliteten så lager jeg formsett av detta kittet og støper mitt eget i en kvalitet jeg blir fornøyd med (jobba som bårstøper lenge) det blir ombygging til m3, 327tic, 340 (540 motor) spørs litt hva som passer lommeboka best og hva jeg trur jeg blir mest fornøyd med... noen som vet om det er ett H#¤%&¤& og sette inn 540 motor? v8'r frister og lyden vil passe denne bilen perfekt... så må sjekke litt med biltrangsynet og ta en prat med banken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Jeg har også vært å kikket på siden du henviste til.. og jeg står på det jeg sa.. at dette antagelig er hjemmestøpte kopier.. Derav den lavere prisen.. Du må også skjønne at ikke plastikk og glassfiber er så veldig dyre råmaterialer og at det er mulig å lage slike ting MYE billigere uten at det går utover kvaliteten. Bare se på M3 speil. De orginale koster 6-7 tusen kr hos BMW (du må også skjønne at det er overprising DeLuxe) og rimeligste kopiene jeg har sett er til 3-400 kr. 22 000 kr er absolutt ikke billig det heller. Det Riger kittet er hvertfall av god kvalitet og koster også veldig mye (13600). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 glassfiber og polyester er meget billigt... polyester 10kr kg og glassfibern er jeg ikke helt sikker på men det er ca samme pris... (detta er innkjøpspriser til båtstøperier osv men også den prisen jeg gir for det) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Ligna på ein VW Bora utan blinklys, og det er vel ikkje positivt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 jeg har finni en 318is coupe til 50 000, stylinga kommer på 25000 levert på døra og har finni en 94mod m3 som har gått 158 000km til 61481.75Nkr + moms :D absolutt muligt og gjennomføre gleder meg til neste bank besøk :D hvem av disse hadde dere valgt som delebil ? prisen skiller bare 8000nkr http://tinyurl.com/87qhx eller http://tinyurl.com/ax592 Moderatoredit: Slo sammen dobbeltpost og endret linkene til mindre enn 10% av det opprinnelige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå