Gå til innhold

fin E46 M3

R Andersen
 Share

Anbefalte innlegg

":78mrx3aj]
Hmm.. Hvor får jeg kjøpt de blinklysene? vil ha! :D

Jeg kjøpte mine på ebay (sedan lykter da), men tror både schmiedmann og gs bildeler har dem.

De coupelyktene jeg så hos schmiedmann hadde en sånn matt-plast kant rundt glasset.. og det blei litt drøyt.. må være klart glass hele veien.. som på dine sedanlykter og de på bildet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...flott bil gitt!

Men kvifor låne bremsar frå Porsche...er ikkje det ein falitterklering??

Eg er Porschefan, men eg trudde barka BMW'folk ikkje lånte frå konkurerande merker...... Vert litt VW Vento med ///M logo...hehe:)

De coupelyktene jeg så hos schmiedmann hadde en sånn matt-plast kant rundt glasset.. og det blei litt drøyt.. må være klart glass hele veien.. som på dine sedanlykter og de på bildet..

her er lykter som liknar i alle fall.....

80182-184-BLCVE46Cpe.jpg

562,- for eit par....til Cab og Coupe

var og til standar der..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste som bruker M3ene sine seriøst på bane bytter ut bremsene, t.o.m. på CSL! Til vanlig gatebruk er BMWs bremser gode nok. Thorleif her på forumet har sin CSL på/ved Nürburgring, og den brukes primært på banen. Nå husker jeg ikke i farten hva det var han byttet til, men standardbremsene holdt ihvertfall ikke til heftig kjøring over tid.

Den aktuelle bilen ser mer ut som en posørbil enn en bil for trackdays, så her er nok Porschebremsene satt på like mye for utseendet og modifiseringen sin del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...