[space] Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Mov'it er vel fra porsche? De er jo mye brukt. Han "It's fun" svensken brukte de på m5'en sin. Nå står det faktisk helt stille hva han heter... Quarnis er det vel. Er fett med store skiver og kallipere. Ikke så fett når en skal ha på vinterfelgene... må jo ha 17"-18" vinterdekk også. Ikke helt ideelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 den var bare drit tøff!!den kunne jeg tenkt meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Er mange andre som lager gode bremser også. Porsche er konkurrent til M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Er mange andre som lager gode bremser også. Porsche er konkurrent til M3! ...det var liksom dette eg og prøvde å forsiktig hentyde til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 puff,greenstuff bremsene mine e bra nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 6, 2005 Forfatter Share Skrevet September 6, 2005 puff,greenstuff bremsene mine e bra nok da kjører du ikke hardt nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå