Gå til innhold

Inspeksjon 2 service


superberg
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

Det er i underkant av 3000 km til jeg må ha min 2002 mod, 316 BMW på inspeksjon 2 service som er den store, omfattende og dyre servicen.

Er det noen som vet hva som faktisk gjøres på denne servicen?

Har fått opplyst fra Stenshagen i Oslo (som er det nærmeste merkeverkstedet for meg) at denne servicen vil komme på 5000,-. I tillegg må jeg skifte bremsevæske som vil koste 1100,-.

Synes denne servicen er relativ dyr, er det noen som vet om andre merkeverksteder som kanskje er rimeligere enn Stenshagen i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er klar over at det finnes to merkeverksteder i Oslo, Stenshagen og Autozentrum.

Betyr svaret ditt at Autozentrum er rimeligere enn Stenshagen?

Iflg prisen du skrev så tror jeg Autozentrum er billigere på denne servicen :roll:

Har nå fått svar fra dem begge og Stenshagen er den rimeligste.

Stenshagen skal ha 4950,- for inspeksjon 2 og 1090,- for bremsevæskeskift. Sum 6040,-

Hos Autozentrum koster en inspeksjon2 5500,- og en årskontroll (bremsevæskeskift) kr 1500,-. Sum 7000,-.

Så nå vet vi det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er med i bmw-klubben så gir de deg 15% på verksted også.

de holder til i asker og i Hønefoss, samt andre steder.

Autozentrum og stenshagen gir deg kun 15% rabatt på deler.

Jeg var på tronrud og tok inspection II. Dette kostet meg 6300,- da skiftet de det ene parallellstaget samtidig, skiftet vindusviskere foran og bak, samt kodet om til kjørelys(jeg har bruktimportert bil).

Så det må jeg si var skikkelig service. De skiftet bremsevæske som ER en del av inspection II.

Ta kontakt med dem!

mvh

Dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...