Hustler Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Hei noen som vet hva jeg kan gjøre med dette problemet.. jeg har merket med pil der det subber, har valset, men subber fortsatt på bakskjermen.. veldig irriterende.. neon som vet hva jeg kan gjøre? SE BILDE http://img341.imageshack.us/img341/2459/hh0136te.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Hva slags dekk/felg er det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 Hva slags dekk/felg er det der? ikke sikker.. eksempel bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 subber i baksjermen ja?? etter som det er plastikk ser du godt hvor det har subbet,og det er ikke verre enn å bare slipe vekk litt av plastikk kanten på innsiden av fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 subber i baksjermen ja??etter som det er plastikk ser du godt hvor det har subbet,og det er ikke verre enn å bare slipe vekk litt av plastikk kanten på innsiden av fangeren vet ikke helt om det holder skjønner du.. går ikke ann å varme å bøye utover osv?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 det ville ihvetfall ikke jeg prøvd... tror jeg ender med dårlig resultat! jeg har også valset og satt på 9" felger, men subber ikke... må kanskje valse mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 det ville ihvetfall ikke jeg prøvd... tror jeg ender med dårlig resultat! jeg har også valset og satt på 9" felger, men subber ikke... må kanskje valse mer? har jo ingenting med valsing å gjøre, er jo bakskjermen det er snakk om, ikke hjulbuen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 det ville ihvetfall ikke jeg prøvd... tror jeg ender med dårlig resultat! jeg har også valset og satt på 9" felger, men subber ikke... må kanskje valse mer? ....valse meir?....dersom hulet tek i bakfangaren, ja då kan det vere rulleomkretsen som er feil? Det er mo berre å sjekke på kalkulatoren her på bimmers. Ville i alle fall ikkje varma og bøygd på plasten.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 okey... trodde det var bakerst på skjermen jeg.. sorry hvis det er i bakfangeren er det vel bare en ting å gjøre.... skjære av litt plast.. men synes dette høres rart ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 okey... trodde det var bakerst på skjermen jeg.. sorry hvis det er i bakfangeren er det vel bare en ting å gjøre.... skjære av litt plast.. men synes dette høres rart ut ...ja det var dette eg og synes , derfor så må ein sjekke rulleomkretsen...eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Utformingen på bakfangeren på innsiden mot hjulet er litt klumpete og subber lett bort med brede store dekk og lav bil. Men det er da verdens minste problem å slipe vekk litt plast da det hverken synes eller tar skade det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Jeg tok avbiteren min jeg og klipte vekk litt av plastikken som tok borti dekket mitt Har jo ingenting å si for det vises jo ikke alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 gjort av senterkoppene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 gjort av senterkoppene da? ...trur berre at bilde er ein illustrasjon.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325_Cab Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Det er bare å skjære vekk den plastikken det subber i, måtte det samme på caben jeg hadde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå