jcvold Skrevet September 7, 2005 Forfatter Share Skrevet September 7, 2005 men m er dette tunellen som er rett etter øyrane vgs mot naustdal?Isåfall denne er jo så kort at det er ikkje mye over fartsgrense ein kommer der Husker broderen sa det var en populær plass og teste bilene di hadde på vk1 kjøretøy når han en gang gikk der! ja ,den begynne i naustdal og går mot florø.er ganske lang,med et par % stigning /helling,så det er fult mulig å kjøre i over 200 der.det er derfor de har satt opp fire fotobokser,pga råkjøring.en kompis av meg kræsja 190`en sin i naustdal enden, i ca 150.og en annen blåste toppakningen på calibra`en sin da han skulle teste toppfarten sin der (180km\t) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WAR_lock Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 har hørt det er ganske store hastigheter fra førde til naustdal er noen fine strekker der har noen kjørt igjenom den nye tunnelen etter vadheim mot bergen ? den e nice kommer vel fotobokse der snart. da blir det paintball Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 ok nå veit eg kor du meiner! men der eg tenkte er den tunnelen rett etter øyrane, veldig kort brukte og teste aks på biler der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 har hørt det er ganske store hastigheter fra førde til naustdal er noen fine strekker der har noen kjørt igjenom den nye tunnelen etter vadheim mot bergen ? den e nice kommer vel fotobokse der snart. da blir det paintball Er det mangen sogninger her? Nice den nye tunellen fra vadheim, og faen så mye tid du sparer når du skal til lavik oppedal ferga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 7, 2005 Forfatter Share Skrevet September 7, 2005 vadheimtunellen er fin! perfekt for forbikjøringer! av og til når jeg har god tid til ferje,kjører jeg først igjennom for å se om det er kontroll,så flater jeg fjøla tilbake igjen.arti det! har kappkjørt med primera der to ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 vadheimtunellen er fin! perfekt for forbikjøringer! av og til når jeg har god tid til ferje,kjører jeg først igjennom for å se om det er kontroll,så flater jeg fjøla tilbake igjen.arti det! har kappkjørt med primera der to ganger Kor er du fra? Krysset i vadheim er jevla fint til og legge n brei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 7, 2005 Forfatter Share Skrevet September 7, 2005 dingja,i Gulen.har svart på spørsmålet ditt om eg kjente fleire sulinga på den andre tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WAR_lock Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Høyanger her dere da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 8, 2005 Forfatter Share Skrevet September 8, 2005 noen fra Førde her? er i førde no,og det kryr av BMW er her i alle formater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 noen fra Førde her? er i førde no,og det kryr av BMW er her i alle formater førde jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Er det mangen sogninger her? Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Jepp, Gaupne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 19, 2005 Forfatter Share Skrevet September 19, 2005 noen fra Førde her? er i førde no,og det kryr av BMW er her i alle formater førde jepp du som har den sølvgrå e46 AC bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Nordfjording her.. trudde ikkje at det var so mange fra fylke vårt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 kjører jeg først igjennom for å se om det er kontroll,så flater jeg fjøla tilbake igjen.arti det! Ja, kjøre fort rett frem er jo bare ufattelig festlig. Ler meg nesten i hjel hver dag på motorveien. Vroom vroom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå