Gå til innhold

Herping av fotoboksar

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

men m er dette tunellen som er rett etter øyrane vgs mot naustdal?

Isåfall denne er jo så kort at det er ikkje mye over fartsgrense ein kommer der :D

Husker broderen sa det var en populær plass og teste bilene di hadde på vk1 kjøretøy når han en gang gikk der!

ja ,den begynne i naustdal og går mot florø.er ganske lang,med et par % stigning /helling,så det er fult mulig å kjøre i over 200 der.det er derfor de har satt opp fire fotobokser,pga råkjøring.en kompis av meg kræsja 190`en sin i naustdal enden, i ca 150.og en annen blåste toppakningen på calibra`en sin da han skulle teste toppfarten sin der ;) (180km\t)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har hørt det er ganske store hastigheter fra førde til naustdal er noen fine strekker der :) har noen kjørt igjenom den nye tunnelen etter vadheim mot bergen ? den e nice :) kommer vel fotobokse der snart. da blir det paintball :)

Er det mangen sogninger her?

Nice den nye tunellen fra vadheim, og faen så mye tid du sparer når du skal til lavik oppedal ferga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vadheimtunellen er fin! perfekt for forbikjøringer! av og til når jeg har god tid til ferje,kjører jeg først igjennom for å se om det er kontroll,så flater jeg fjøla tilbake igjen.arti det! har kappkjørt med primera der to ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vadheimtunellen er fin! perfekt for forbikjøringer! av og til når jeg har god tid til ferje,kjører jeg først igjennom for å se om det er kontroll,så flater jeg fjøla tilbake igjen.arti det! har kappkjørt med primera der to ganger

Kor er du fra?

Krysset i vadheim er jevla fint til og legge n brei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...