sindre21 Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 jeg har nettopp montert stereo og når jeg vrir om tenninga så skurer det i bassen.er dette på grunn av dårlig jord?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 kan stemme det ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 ...eller at signalkabelen er utsatt for ein forstyrring. Eks. er trekt på same side som batterikabelen..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 jeg har strømmen på høyre side og signal kablene i midten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 jeg har strømmen på høyre side og signal kablene i midten då skulle ikkje det vere problemet. Hugs å lag jording så kort som det er teknisk mogeleg! ....og bruk god dim på kablane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Kan også være at batteriet begynner å bli dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Kan også være at batteriet begynner å bli dårlig ..det kan det og, men då skal i alle fall lyden vere vekk når motoren går.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Kan også være at batteriet begynner å bli dårlig ..det kan det og, men då skal i alle fall lyden vere vekk når motoren går.... Spørs hvor mye strøm stereoen trekker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Kan også være at batteriet begynner å bli dårlig ..det kan det og, men då skal i alle fall lyden vere vekk når motoren går.... Spørs hvor mye strøm stereoen trekker det ...då snakkar me seriøs forsterkar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Jepp, må holde alle muligheter åpne Kan jo være han bare har en liten 500 watter og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Jepp, må holde alle muligheter åpne Kan jo være han bare har en liten 500 watter og da JEPP! ..kan hende kanskje me skal vente på trådstartar som no er i garasjen og sjekkar febrilsk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 hehehehehehehhe den er på 1600w!har løst det nå så dere trenger ikke kødde mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Og hva var så problemet? Løs kabel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 hehehehehehehhe den er på 1600w!har løst det nå så dere trenger ikke kødde mer ....me har krav på å vite kva du hadde bomma med...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet September 6, 2005 Forfatter Share Skrevet September 6, 2005 okey her kommer det signal kabelen lå litt for nærme strøm.en liten glipp når jeg hadde litt hastverk.når dere sa at det kunne være det så skjekket jeg og da kom det frem at jeg hadde sura litt ja tusen takk for hjelp og råd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå