Espen M33 Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 espen: skal du selge den? Niks. Men jeg er såpass oppdatert på E30 M3 og priser, så jeg tør å anslå verdien på den allikavel. jeg spurte fordi jeg da hadde vært int i den. Hmmm, skal du ha flere? Jeg har et mål om å aldri selge min. Tilsvarende baneracer skal man lete lenge etter, og å selge den jeg har nå for å kjøpe og bygge opp en ny vil bli særs dårlig butikk tror jeg. Er ikke så mye jeg har gjort, men jammen blir det kroner av det til slutt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Espen: ja, jeg er int i en til, men egentlig mest lyst på en evo, men tror ikke økonomien min tåler det nå, så da vil en strøken vanlig M3 være int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 ":36cvu1fb]Du får jo en komplett m3 for rundt 170.000.Hvor mye kan det koste å lakkere den dekoren? Du klarer vel ikke skaffe alle delene til en slik bil så det blir "lønnsomt"? Det er jo den ultimate m3 dekoren da... 170.000,-!??? Denne gikk for 50.000,- helt komplett med ~200k på telleren: Den har litt rust i karosseriet, men ellers ser det ut for at den går bra. Eieren kjørte nettopp 1:47 med den på Revebanen, noe som er en meget bra tid. Var denne ombygd eller orginal? 50 000 kr er billig for en orginal uansett stand. Kupp uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 vel .. bilen er gammel , og er det rust /mye deler som skal byttes kommer en brått opp i en 30-40 000 kr og da har du en bil til 90 000 ++ Syens det var helt ok. Synes også at en vanelig 89,88 mod m3 ikke er mer verdt en 100 000 kr max. De er gamle, og det koster masse og holde de i stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 vel .. bilen er gammel , og er det rust /mye deler som skal byttes kommer en brått opp i en 30-40 000 kr og da har du en bil til 90 000 ++ Syens det var helt ok. Synes også at en vanelig 89,88 mod m3 ikke er mer verdt en 100 000 kr max. De er gamle, og det koster masse og holde de i stand. Vel er de gamle, men de er fortsatt BEST!!!! Oga at det koster så mye å holde de i stand.. Vel, jeg synest ikke det er så ille jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Bilen var shabby, men fullt brukbar.. hørtes visst ikke helt bra ut, men såvidt jeg har fått med meg var det ikke noe alvorlig. Er ikke sikker på om den er original M3, men tror det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå