R Andersen Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 vi er noen biler som kommer fra østfold. skal se om vi rekker å komme til shell`n til den tiden som er nevnt over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Det blir ikke mer morro enn du lager det selv! Også er det mest morro å ratte en ekte kjøremaskin selv i sitt rette miljø Er vel det som er saken, man er der hvis man skal kjøre selv. Kjører ikke to og en halv time om jeg ikke får se en M3 eller M5 med feite hjul,grom lyd og med vakker finish ligge bredt med hjulspinn på banen... Blir man ikke bare vinket av hvis man kjører på den måten? Du MÅ ikke kjøre på banen selv da. Men det er en grunn til at det er konstant kø i depotet på våre treff, og ikke på VW/audi-treff. Folk nå om dagen forventer liksom å komme til dekket bord og bli underholdt. Det hender faktisk at litt egeninnsats gjør opplevelsen mye bedre! Hvis du ikke er kjempefan av banekjøring, fortell noen i klubben hva du vil se, eller ta initiativ selv. Hvis man drifter med vilje, så blir man fort flagget av, det er ikke tillatt. Men reglene har blitt praktisert ulikt de siste årene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Førermøtet er faktisk kl. 09:30 på lørdagen. Frikjøringen begynner kl. 10.Det blir nok også et førermøte for sent ankomne. Det pleier vel å være rundt klokken 12 (tror jeg) eller kanskje litt før. Det er mest folk på lørdagen, og man får mest tid på banen mot slutten av søndagen, når folk har begynt å dra hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Vi må kanskje dra 06:30 da? Jeg vil ikke gå glipp av halve dagen der oppe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Det var det å ja Vi kjører fra Lillestrøm. Når kjører dere og fra hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Hvis man kaller det for drifting så er det vel stor sjanse for avflagging. Men, man kan jo ikke forhindre helt vanlige G-krefter... Det skal en del til før man blir flagget av. Det er i alle fall min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Hvis man kaller det for drifting så er det vel stor sjanse for avflagging.Men, man kan jo ikke forhindre helt vanlige G-krefter... Det skal en del til før man blir flagget av. Det er i alle fall min erfaring. det virker som att flaggvaktene har blitt mere tollerante når det gjelder drifting de senere åra, men hvis det tar helt av, så kan det jo hende du får tilsnakk/flagget av. han som kjører den blå M5 touringen pleier jo å kjøre rimelig bredt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Må si at det ser mer og mer ut som at søndagen er den beste dagen å dra opp på. Da er førermøtet 2 timer senere, pluss at det høres ut som det er minst folk på søndagen. Skal alle dere bare være der på lørdagen, eller skal dere begge dager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Jeg og Linn drar opp på lørdag morgen og koser oss på hotellet til søndag morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Kjetil, den kunne misforstås.... Dere skal vel kose dere på hotellet fra lørdag ettermiddag/kveld og til søndag morgen. Slik du skrev det kunne man tro at dere skulle kose dere hele lørdagen og natt til søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Jeg kjører fra Fredrikstad, men det er sikkert ikke flere fra Fredrikstad her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Kjetil, den kunne misforstås....Dere skal vel kose dere på hotellet fra lørdag ettermiddag/kveld og til søndag morgen. Slik du skrev det kunne man tro at dere skulle kose dere hele lørdagen og natt til søndag. Ja, skjønte det. Men vi skal nok kjøre hardt på banen både lørdag og søndag Var litt trøtt da jeg skrev det... Er trøtt nå også, men må bli ferdig med understellet på bilen. Har fått låne Rudskogen alene i morgen mellom 12 og 13.30, må få ting riktig til våler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Er trøtt nå også, men må bli ferdig med understellet på bilen. Har fått låne Rudskogen alene i morgen mellom 12 og 13.30, må få ting riktig til våler Jøss! Du tar jammen kjøringen seriøst, Kjetil! Jeg er liksom ikke helt på samme nivå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Når var det treffet var? Er det til helga eller er det neste helg igjen? Er det neste helg så er det jo Rudskogen også, så da er jeg redd turen går dit istedenfor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Det er førstkommende helg, 10.-11. september. www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kalender/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå