Kjetil Sømme Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Jøss! Du tar jammen kjøringen seriøst, Kjetil! Jeg er liksom ikke helt på samme nivå... Er akkurat ferdig med foraksling. opp 0630 for å ta bak... Bare å trene Gunnar Jeg får låne tidtakerutstyret til S40'ene også i morgen (idag blir det visst)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Hva blir det til på lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Dra fra Skedsmokorset 0630? Høres det greit ut (bortsett fra at det er tidlig på morgenen)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Jeg kjører fra Fredrikstad, men det er sikkert ikke flere fra Fredrikstad her inne? jeg skal kjøre sammens med noen fra fredrikstad, men de henger ikke her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 7, 2005 Forfatter Share Skrevet September 7, 2005 Vi hadde egentlig ikke tenkt til å dra såå tidlig vi da! Får heller danne en pulje som ikke står opp så tidlig Men lørdagen var planen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Dra fra Skedsmokorset 0630? Høres det greit ut (bortsett fra at det er tidlig på morgenen)? Ja, bortsett fra at jeg ikke aner hvor skedsmokorset er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Vi hadde egentlig ikke tenkt til å dra såå tidlig vi da! Får heller danne en pulje som ikke står opp så tidlig Men lørdagen var planen! Må nok så tidlig om man vil kjøre familiekjøringa.. Dessuten har jeg ikke noe valg lenger, skal opp og hente felger som noen meget hyggelige mennesker tar med seg nedover til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 7, 2005 Forfatter Share Skrevet September 7, 2005 Men er man der 12, får man vel med seg en dag med kjøring? Vi skal ikke kjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Lørdag 10. september Kl. 08.00 ankomst/innsjekking. Medlemskort og førerkort må framvises. Husk teknisk kontroll for frikjøring. Kl. 09.30 obligatorisk førermøte. Dørene vil bli stengt kl. 09.30. Nytt førermøte for sent ankomne vil bli kl. 12.00. Rett etter det obligatoriske førermøtet blir det et frivillig førermøte med litt instruksjon for uerfarne og andre som måtte ønske det. Her finns det ingen ”dumme” spørsmål! Kl. 10.00 frikjøring Kl. 10.30 idealsporvisning med lederbil Kl. 11.00 frikjøring/familiekjøring. Ferdighetskonkurranse vil foregå samtidig med frikjøringen Kl. 17.00 Premieutdeling Kl. 18.00 banen stenges Kl. 19.00 BMW-timen på hotellet Kl. 20.30 Middag på hotellet m/ lotteri Søndag 11. september Kl. 11.00 ankomst/innsjekking. Medlemskort og førerkort må framvises. Husk teknisk kontroll for frikjøring. Kl. 11.30 obligatorisk førermøte for nye deltakere. Dørene vil bli stengt kl. 11.30. Nytt førermøte for sent ankomne vil bli kl. 13.00. Rett etter det obligatoriske førermøtet blir det et frivillig førermøte med litt instruksjon for uerfarne og andre som måtte ønske det. Her finns det ingen ”dumme” spørsmål! Kl. 12.00 idealspor med lederbil Kl. 12.30 familiekjøring Kl. 13.00 frikjøring Kl. 14.00 frikjøring/familiekjøring Kl. 18.00 banen stenges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Nybegynner som jeg er så må jeg jo ha med meg både det frivillige møtet og idealsporvisninga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Samme her.. og siden jeg har med madammen må vi få med oss frikjøringen også. Hvor lenge pleier frikjøringen å vare? Er det liksom bare en runde bak førerbil i 60km/t, eller går det litt unna og blir noen runder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Frikøring & førerbil? Det er da fullt tillatt å kjøre forbi på frikjøringen! Og utifra hva jeg har lest om treff på Vålerbanen så er det mulig å få opp 160-180 på enden av langstrekka der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Familiekjøringen mener jeg såklart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Nå er det lenge siden jeg har vært på treff i regi av hovedklubben, men det går friskt nok unna på familiekjøring også, for nybegynnere med passasjer i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Familiekjøringen mener jeg såklart! der er det IKKE lov til å kjøre forbi hverandre, og man skal kjøre pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå