Gå til innhold

BMW kolonne til BMW dagene?

jødahl
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, det vet jeg, men er det snakk om 60km/t og kun en runde eller to, eller får man kjenne litt G-krefter, og kjøre noen runder?

Er så kjedelig å dra med dama opp om hun ikke får kjent hvordan det er på banen i det hele tatt. Hun må jo tross alt stå og se på en god del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, det vet jeg, men er det snakk om 60km/t og kun en runde eller to, eller får man kjenne litt G-krefter, og kjøre noen runder?

Er så kjedelig å dra med dama opp om hun ikke får kjent hvordan det er på banen i det hele tatt. Hun må jo tross alt stå og se på en god del...

du kan kjøre fortere enn 60 km/t, men jeg tror ikke det er så populært å sleppe opp farta, for å få luke til bil forran, for så å gasse på. man pleier å få kjøre en del runder på familiekjøringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La henne kjøre litt selv på banen, det blir eget dameheat hvertfall.

Man kjører ca 20 km/t saktere enn ved heftig frikjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke medlem, og å betale 2 * 400,- for to førere i samme bil + 400,- for medlemsskap blir for drøyt. :?

Man kjører ca 20 km/t saktere enn ved heftig frikjøring.

Ok. Høres greit ut det. Da går det jo litt unna. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke praksisen til hovedklubben, men på lokale treff i Trøndelag kom vi fram til at så lenge det var kjæreste/samboer/ektefelle og en og samme bil så fikk det kjøre på en deltageravgift. De kan jo uansett ikke kjøre samtidig. Jeg tror også vi var litt lempelig på medlemsskap i slike tilfeller.

Nå har jo imidlertid ikke hovedklubben det problemet at det er få som vil kjøre, men samtidig så er vel også de interessert i å få flest mulig fra spinnesiden interessert i våre aktiviteter. Og i et rent dameheat så opptar hun jo ikke en plass for de kjørekåte gærningene som kjønnsmessig er i flertall.

Ta en prat med noen i banekomitéen eller styret om dette når du kommer på Våler Gunnar! Jeg synes det burde vært en eller annen form for rabatt i slike tilfeller, når det er snakk om å dele på bilen. Og kanskje helt gratis første gang, selv uten å være medlem. Du kan jo kanskje lufte det på BMW CCN-forumet allerede nå, så får de i banekomitéen / styret mulighet til å tenke på det før helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det da noen som kunne tenke seg å dra fra Lillestrøm/skedsmo i 10 tiden? Da vi reiser hvertfall, å vi skal filme kjøring oppover osv :)

Jeg kan møte dere på Minnesund og bli med derfra, kommer fra Gjøvik, blir litt omvei, men moro og kjøre sammen. :) Dere er vel på minnesund rundt 1020-1030 dere da? (Vet ikke om jeg skal iveien om det blir dårlig vær)

Men, har jo ett problem da, var på en liten fest i helga og klarte å rote bort alle kortene mine, deriblant medlemskortet mitt. Noen som vet hva jeg skal gjøre med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke praksisen til hovedklubben, men på lokale treff i Trøndelag kom vi fram til at så lenge det var kjæreste/samboer/ektefelle og en og samme bil så fikk det kjøre på en deltageravgift. De kan jo uansett ikke kjøre samtidig. Jeg tror også vi var litt lempelig på medlemsskap i slike tilfeller.

Nå har jo imidlertid ikke hovedklubben det problemet at det er få som vil kjøre, men samtidig så er vel også de interessert i å få flest mulig fra spinnesiden interessert i våre aktiviteter. Og i et rent dameheat så opptar hun jo ikke en plass for de kjørekåte gærningene som kjønnsmessig er i flertall.

Ta en prat med noen i banekomitéen eller styret om dette når du kommer på Våler Gunnar! Jeg synes det burde vært en eller annen form for rabatt i slike tilfeller, når det er snakk om å dele på bilen. Og kanskje helt gratis første gang, selv uten å være medlem. Du kan jo kanskje lufte det på BMW CCN-forumet allerede nå, så får de i banekomitéen / styret mulighet til å tenke på det før helga.

Interessant nok, men må høre med madammen selv om hun faktisk våger og har lyst til å kjøre før jeg begynner å sjekke rundt. ;)

Hun liker egentlig ikke å kjøre min bil, og på bane blir det jo egentlig ikke bedre, men det er opp til henne, for jeg skal ikke gjøre meg vanskelig om hun vil kjøre. Bytter i så fall status til nervøs bileier og kjæreste i depoet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke medlem, og å betale 2 * 400,- for to førere i samme bil + 400,- for medlemsskap blir for drøyt. :?

Du betaler pr bil og ikke pr fører! Så det koster deg bare ekstra bensin og litt dekk hvis hun våger seg utpå. Jeg kan godt gi henne instruksjoner, eller så er det mange dyktige instruktører i banekomiteen som kan gjøre det.

Sorry at siteringa mi suger, men jeg sitter med pda i E30'n til Linn mens hun kjører i rushtrafikk med sinterclutch :(

Ikke så lett i treffe riktig i displayet da!

Moderatoredit: Du er tilgitt Kjetil! Fixa det for deg. Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant nok, men må høre med madammen selv om hun faktisk våger og har lyst til å kjøre før jeg begynner å sjekke rundt. ;)

Hun liker egentlig ikke å kjøre min bil, og på bane blir det jo egentlig ikke bedre, men det er opp til henne, for jeg skal ikke gjøre meg vanskelig om hun vil kjøre. Bytter i så fall status til nervøs bileier og kjæreste i depoet.

Alt du trenger å gjøre er å ta med en hjelm som passer og et sett med sko som passer til banekjøring (joggesko eller turnsko, tynn såle er tingen).

Ta det med, så kan hun vurdere det der oppe.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du betaler pr bil og ikke pr fører! Så det koster deg bare ekstra bensin og litt dekk hvis hun våger seg utpå. Jeg kan godt gi henne instruksjoner, eller så er det mange dyktige instruktører i banekomiteen som kan gjøre det.

Selv om hun ikke er medlem? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...