Kjetil Sømme Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Selv om hun ikke er medlem? Jupp. Sånn var det med Linn også før hun meldte seg inn i klubben. Det er ikke engang noen "offentlig hemmelighet". Forøvrig også praktisert av "mørebrakka" på isbanetreffet, med 4-5 møringer på banen for prisen av en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Men, har jo ett problem da, var på en liten fest i helga og klarte å rote bort alle kortene mine, deriblant medlemskortet mitt. Noen som vet hva jeg skal gjøre med det? Burde ikke være noe problem. Så lenge du tar med førerkort så kan de sjekke deg opp mot medlemslistene ved innsjekk. Gjelder også for de som har rotet bort kvitterings-merke til medlemskortet. (som meg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Men, har jo ett problem da, var på en liten fest i helga og klarte å rote bort alle kortene mine, deriblant medlemskortet mitt. Noen som vet hva jeg skal gjøre med det?Send en mail til register@bmwccn.no og forklar, så kan det hende du slipper å vente så lenge ved innsjekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Men, har jo ett problem da, var på en liten fest i helga og klarte å rote bort alle kortene mine, deriblant medlemskortet mitt. Noen som vet hva jeg skal gjøre med det?Send en mail til register@bmwccn.no og forklar, så kan det hende du slipper å vente så lenge ved innsjekk. Jeg fikk ny innbetalingsblankett i dag, så da var jeg heldig.. Da er det jo bare å stikke å betalte for ett år igjen. Og alt skal være i orden. Da er det bare å håpe på bra vær.. Orker ikke regn.. Vil ikke ha regn.. Det SKAL ikke bli regn.... Nevnte jeg at jeg ikke ville ha regn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Hvilken vei har dere tenkt å kjøre fra? Oslo-Kongsvinger -Våler, eller Oslo- Hamar-Elverum- Våler? Vi hadde tenkt vi skulle filme ankomsten, å da er det kjekt å vite hvor folk har tenkt å kjøre I fare for å virke som en bedreviter så vil jeg komme med noen tips ang. kjøringa til Våler, siden jeg kjenner området godt. Hvis dere tar veien om Kongsvinger og oppover til Våler så er det som regel 70 og 80 sone hele veien, med mye morsom vei, svingete. Men her er det _lett_ å bli tatt i fartskontroll, pga av alle de uoversiktelige svingene og skogtapper. Jeg vil anbefale dere til å kjøre "vestsiden" av Glomma oppover fra Kongsvinger, dette pga av mindre sjanse for kontroll og lettere flyt i kjøringa. Men for dere som kjører 100% etter fartsgrensene så er jo ikke dette noe tema uansett. Jeg bare nevner det, for dere som vet og har kjørt over Haslemoenstrekka før (den laaange strekka like før Våler), så vil jeg anmode om å kjøre med veldig moderat. Kontrollsted nr.1! Også hvis dere heller tar veien om Hamar - Elverum - Våler, så er det 70 sone nesten helt fra Hamar til halvveis mellom Elverum og Våler. Politiet vet om at det er treff for å si det sånn .. Just my 2 cent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Med 0630 kolonnen fra skedsmokorset, så tenkte jeg å kjøre via kongsvinger. Jeg har kjørt begge veier tidligere, og vestsiden er mest morsom ja! Hvis vi har god tid når vi kommer til kongsvinger, så kan vi godt ta vestsiden oppover Hvor tenkte du å møte oss, er ikke vinger hotell og shell-stasjonen der et greit sted? Stor plass utenfor og greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Helvete! eg har eu kontroll om en time og skulle på treff imorra.Også har biltilsynet funnet ut at de skal ha stengt idag!Dvs 0 skilter på meg!Kos dere på treff dere som kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Helvete! eg har eu kontroll om en time og skulle på treff imorra.Også har biltilsynet funnet ut at de skal ha stengt idag!Dvs 0 skilter på meg!Kos dere på treff dere som kan.Ring opp til skiltfabrikken i Oslo og få de til å lage skilter til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Helvete! eg har eu kontroll om en time og skulle på treff imorra.Også har biltilsynet funnet ut at de skal ha stengt idag!Dvs 0 skilter på meg!Kos dere på treff dere som kan. Dra på Biltilsynet et annet sted da? Hadde vært moro å se bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Hvor tenkte du å møte oss, er ikke vinger hotell og shell-stasjonen der et greit sted? Stor plass utenfor og greier. Hvis det var meg du siktet til så bor jeg i Våler, så det enste jeg ville vite i hvilken retning jeg skal stille meg Så ikke bli vettskremt om det står en kar med kamera i skogkanten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Helvete! eg har eu kontroll om en time og skulle på treff imorra.Også har biltilsynet funnet ut at de skal ha stengt idag!Dvs 0 skilter på meg!Kos dere på treff dere som kan. Dra på Biltilsynet et annet sted da? Hadde vært moro å se bilen din! Hehe,det ordna seg! Jeg drar inatt en gang! Lønner seg med noen kontakter noen ganger. Ser dere imorra.Hvis den holder inn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Hehe,det ordna seg! Jeg drar inatt en gang!Lønner seg med noen kontakter noen ganger. Ser dere imorra.Hvis den holder inn... Konge! Skal ikke bli med på kolonne oppover du også da eller? Det er jo en grei backup om bilen skulle begynne å tulle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Kjører men en gjeng herfra jeg.Veit ikke hvor noen ting ligger i det hele tatt så det er greit det tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Da er det bare å stille kl. 06:30 ved Shellen på Skedsmokorset såvidt jeg har skjønt på Kjetil, så geleider nok han oss videre oppover. Skedsmokorset ligger litt nord for Oslo, rundt Lillestrøm et sted. Kjører bare E6 oppover såvidt jeg vet. Står sikkert skiltet til Skedsmokorset. Håper ihvertfall det, for jeg vet ikke hvor Shellen er selv. Kanskje noen kan komme med en bra forklaring? Hvis ikke er det en mulighet å møtes et kjent sted tidligere på veien og kjøre samlet til Skedsmokorset også.. Må vel bli i Drammen eller Oslo eller noe, men vet ikke hvor mye vits det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Har noen adressen? Nå har jeg strøm til gpsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå