Gå til innhold

BMW kolonne til BMW dagene?

jødahl
 Share

Anbefalte innlegg

Braskereidfoss.

Forresten noen som har tips til huskeliste før man setter fart oppover?

Hvor mye bensin bør man ha på tanken? Vil jo helst ha minst mulig i forhold til vekt og slikt, men må jo ha så det holder til noen runder + til bensinstasjon på vei hjemover. Eller er det kanskje bensinstasjon i området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Braskereidfoss.

Forresten noen som har tips til huskeliste før man setter fart oppover?

Hvor mye bensin bør man ha på tanken? Vil jo helst ha minst mulig i forhold til vekt og slikt, men må jo ha så det holder til noen runder + til bensinstasjon på vei hjemover. Eller er det kanskje bensinstasjon i området?

er bensinstasjon i våler, på flisa, braskereidfoss.. så det går nok bra:)

-------

det var snakk om kolonnekjøring? Om den kolonne kjøringen vil skje sørfra (elverum - flisa - vålerbana) så har det seg slik att jeg bor "vegg i vegg" med Haslemoen (langstrekka før vålerbana ca10km)

så da ville det jo passet seg ypperlig å sette opp ett film kamera på glassverandaen og filme BMW-kolonnen som smetter forbi(forhåpentligvis i en passende fart:) )

så om noen vil dette.. og gidder å finne ut av når sånn ca dere er på Flisa imorgen tidlig. så skal jeg stå klar med film kameraet og nyte synet av nydelige bayere suse forbi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må jo filme oss som kommer litt senere også da.. :)

Og trenger dere som skal filme litt musikk på verket kan jeg bidra med en sang jeg har laget. Og sett sammen alle filmene til ett verk fra hele helgen så blir det jo konge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, jeg er mesunnelig. Har skikkelig lyst til å være med på både kolonnekjøring og BMW treff. Skal desverre jobbe hele helgen :cry: . Får ta til takke med gatebiltreff neste helg :) . Dere får ta noen flotte bilder, å vise oss som ikke skal oppover her på forumet neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skedsmokorset ligger litt nord for Oslo, rundt Lillestrøm et sted. Kjører bare E6 oppover såvidt jeg vet. Står sikkert skiltet til Skedsmokorset. Håper ihvertfall det, for jeg vet ikke hvor Shellen er selv. Kanskje noen kan komme med en bra forklaring?

Det er veldig lett å se hvor Shell ligger. Etter at du har passert Oslo grensa (se etter skog og jorder), så er Shell stasjonene de første bensinstasjonene du kommer til. De ligger helt inntil E6 på begge sider, du kan rett og slett ikke unngå å se dem.

Er det flere som skal satse på 10:00 gruppa? Orker ikke stå opp så tidlig... :? Men hadde liksom tenkt å rekke siste førermøte kl.12. Blir litt knapt med tid hvis man reiser 10 tror jeg?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulesider.no anslår 3t 16m helt i fra Horten og opp til Braskereidfoss, så hvis det stemmer burde 2 timer fra Skedsmokorset gå, men kan vel være greit å ha litt å gå på. Innregistrering tar vel også tid. Vi skal jo faktisk ha 3 timer på oss fra Shellen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror 10:00 gruppa skal dara kl 08:15 fra shell på kløfta. bare å slenge seg på :D

0815 fra Shell på Kløfta? Det hørtes litt bedre ut med tanke på kjøretiden oppover ja. 0730 og 0815 er ikke store forskjellen, så får se hva det blir til i morgen tidlig. :) Mange som kjører oppover i disse gruppene eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingler! Jeg er akkurat ferdig med å skru, skal bare dusje og spise middag, så er jeg i seng. Da blir det ca 5 timer søvn før jeg står opp og spiser kjapp frokost og drar. og jeg er et skikkelig B-menneske! Det er bare å hoppe fort ut av senga, også er man oppe og går!

Husk å ta med hjelm da!

:)

Sees på våler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja får vel nesten komme meg i seng jeg også.. Men kan jo sove leeeenge i morra.. Hehe, helt til 0700. :) Godt vi blir flere i morra da.. 0815 fra kløfta ja, da er dere på minnesund rundt 0845 da vil jeg tro.. Så da er jeg på plass ved Statoil stasjonen på minnesund ved de tider. (Statoil er den stasjonen som ligger ved e6 der man svinger av til Gjøvik, hvor jeg da kommer fra. :) Er ikke synlig fra e6 da, men ta av mot gjøvik så ser man stasjonen med en gang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...